Pokrivená realita

Odmlčala som sa, viem...
Ručné prenášanie cca 250 článkov zabilo akúkoľvek kreativitu vo mne. Články sú úspešné prenesené a v bezpečí. Polovica z nich postráda väčšiu hodnotu ale ako celok pre mňa predstavujú vzácny prierez troma rokmi môjho života. Mrzí ma len to, že som nepísala viac. Čo už.
Odmlčala som sa, lebo moja realita sa pomaly mení v čosi, čo pripomína zlý sen. Nechcem sa sťažovať, nie je to môj štýl. Som jednoducho vyčerpaná z uhýbania sa pred rozbehnutým vlakom, ktorý ma skôr či neskôr pomelie a to bude bolieť. Jedine, že ma Vesmír pošťuchne do iného scénara.
Ak by som mala charakterizovať toto obdobie, tak je to More Pochybností. Pochybujem o všetkom a o všetkých, o sebe, o svete, o živote, o budúcnosti...
Stratila som sa a veľmi sa túžim nájsť.
Útechu mi ponúka kniha, ktorá sa zdá byť až neuveriteľná. Má to len jeden háčik: kniha je v angličtine a je troška náročnejšia, stránky sa míňajú len pomaly. Český preklad je beznádejne vypredaný a čaká sa na dotlač.
Nečakám od nej vlastne nič, som skeptická a predsa dúfam. Neurovedec píšuci o Osvietení, bizarná kombinácia, ktorá ma láka. Zdvojnásobiť počet neurónov za cca 6 týždňov a prebudovať svoj mozog?!
Já ti fakt nevím Karle.

Prejdime na veselšiu nôtu:
Nedávno som si uvedomila, že Nežná vyzerá ako starý vypĺznutý (vypelichaný) koberec. Prapodivne riedky kožuch, zvyšky chuchvalcov a hromada chlpov na podlahe. To všetko v priebehu relatívne krátkeho obdobia.
Nie je dôvod na paniku, je to len výmena letného kožucha za zimný. Síce netradične rýchlo ale to pripisujem zmene prostredia a kvalitnej strave. Dni sa začali drasticky skracovať čo spustilo hormonálne zmeny. Nový kožuch pomaly rastie a vyzerá, že bude krásny a hustý.
BARF diéta, čiže len surová strava robí s kožuchom priam zázraky. Nežná je neuveriteľne hebká a jemná. Radosť sa dotýkať hodvábneho kožúška, hotová antistresová pomôcka. Nemec sa jej nevie nabažiť. Nežná sa na oplátku často pricucne k nemu a tvári sa ako jeho tieň.
Priateľská rada: Nezaobstáravajte si psa s hodvábnou srsťou ak nemáte úchylku na pravidelné česanie a ešte pravidelnejšie vysávanie v čase výmeny.
(nie je to Nežná)
P.S: Tu môžem do sýta blbnúť s dúhovým textom :)

Komentáre

  1. Trochu mimo článek, ale zbožňuji Tvoje duhové texty!!! ♥

    Shairin

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem 😉 Stali sa mojim rukopisom a tu ich môžem bez problémov dávať. Na blogu to nešlo tak jednoducho

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zdravím Tě na novém místě :-) Ten duhový text se mi taky líbí. To nabízí Blogspot ? Nebo je to nějaký kouzelnický trik ?
    Přenášení 250 článků - nedokáži si to představit. Já bych asi v případě stěhování začal úplně od nuly.
    Jo a taky trošku pelíchám (v horních partiích), ale bez naděje, že zase obrostu :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem a vitaj aj ty! \(^o^)/
      Dúhový text je tak trochu trik, ktorý mi prirástol k srdcu. Mám rada veci farebné a tak niet divu.
      Bolo to šialené ale zvládla som to :)
      Ešte stále sa dá niečo dolepiť 😂

      Odstrániť
  4. i ja sa čudujem tvojmu odhodlaniu preniesť všetky články sem (ale zároveň chápem, prečo si si dala toľkú námahu). pĺznutie huňatých kožúškov je úchvatné obdobie, čo si oblečiem vyberám podľa toho, ako veľmi chlpov padá (a také čierne nohavice sú v tomto období úplné tabu, hlavne keď náš peso má svetlé chlpy). :D
    niekedy dorazí aj tá vyčerpanosť. nedá sa tomu predísť, len to prečkať.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Posledné roky som často menila miesto výskytu, musela som sa vzdať mnohých hmotných vecí a tak sa blog stal jediným pevným miestom. Mrzelo by ma všetko to zahodiť a hoci je mnoho článkov hovadina, pre mňa majú veľkú hodnotu. Tu sú už v bezpečí 😊
      Tmavé tričká a mikiny, všade mám chlpy! Tmavé nohavice našťastie nemám. Nežná je tiež svetlá. Chlp je od cibuľky do polovice biely a druhá polovica je svetlohnedá/ jemne ryšavá. Takže to vidno ako na tmavom, tak aj slabšie na svetlom 😏 proste kožúšky

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakovala

Obľúbené textové zvratky