Kefa z diviačich štetín- Boh žehnaj diviakom!

Dochádzalo mi mäso pre Nežnú, tak som sa vybrala do mesta na nákup a rozhodla som sa konečne sa obzrieť po kefe z diviačích štetín.



Keď rozdávali prsia, ja som zrejme niekde jedla jablká a pozerala na hviezdy. Nemám veľké ani ináč zaujímavé prsia, tak som sa rozhodla svoj výzor kompenzovať vlasmi. A keď som si vymyslela taký náročný koníček, tak by bolo fajn dopriať im čo najlepšiu starostlivosť.
Rozmaznávam svoje vlasy pravidelnými zabalmi z kávy a kokosového oleja, na spanie si ich poctivo zapletám, lebo pri ich dĺžke skoro po zadok sa spanie na divoko mení na nekonečné ťahanie samej seba za vlasy. K dobrému pocitu mi chýbala len poriadna kefa.
Tangle Teezer je síce lepší ako klasická umelohmotná kefa ale stále je to len nechutný kus plastu. A ja mám ľahký odpor ku všetkým plastom.
Preliezla som množstvo článkov, ktoré vychvaľovali kefu z diviačich štetín do neba a mne prišlo logické, že chlpy z diviaka budú oveľa šetrnejšie k vlasom, lebo sú z rovnakého materiálu- keratínu.
Reku, idem do toho!
Odcupkala som v daždi do mesta a ako prvé zamierila do Alnatura, čo je extra super eko bio obchod. Vošla som dnu, dokráčala k regálu a po zhliadnutí ceny 13,99€ za kefu som sa zvrtla na päta a odišla. Toľko za kefu, čo vyzerá ako vyplznutý ježko nedám!
V duchu som uvažovala nad tým, že sa musím pozrieť na internete a pokračovala som v plnení pôvodného plánu: kúpiť mäso. V Rewe som ulovila mäso, prihodila cviklu, naj sa zasmejem až bude Nežná čúrať naružovo. A práve tam ma dobehol Vesmír!

Mali kefu z diviačích štetín s "hrabličkou" na vyberanie vlasov za 9,99€. Dvakrát som sa zhlboka nadýchla, trikrát zaváhala a strčila ju do košíka.
Pani v pokladni na kefu divne pozrela a znásobila moje pochybnosti. S malou dušičkou som cupkala domov a modlila sa aby som nevyhodila dešku za hovadinu.
Doma nastal moment M a kefu som nedôverčivo vyskúšala na konce vlasov. Nebudem sa predsa česať s brudnou (špinavá v nárečí) kefou! Brudna, lebo netuším kto každý sa jej chytal a kde sa povaľovala.
Po pár ťahoch som vypleštila oči a utekala ju umyť so šampónom. Divoko odstávajúce štetiny sa počas schnutia znormalizovali a potom som sa ocitla v nebi.

Nikdy som sa nečesala s niečím tak úžasným!
To ani nie je česanie ale mojkanie vlasov, po ktorom vyzerajú o poznanie krajšie. Raj pre vlasy!
Mala som chuť si jednu fľasnúť, že som čakala tak dlho. Neťahá a je to strašne príjemné.
Som úprimne zvedavá aké to bude pri pravidelnom používaní. Prvé dojmy mi spôsobili euforický záchvat, nemohla som vlasom dopriať lepšiu vec ako kefu z diviačich štetín.
Moje vlasy a ja sme sa zhodli na tom, že dávame jedenásť bodov z desiatich.
Proste úžas, mne sadla ako riťka na šerblík.
Boh žehnaj diviakom!

Komentáre

Obľúbené textové zvratky