Cítim sa skvelo

Za oknom je upršaný, studený deň, ako vystrihnutý z brožúrky o jeseni. Ľudia zachuchlaní v bundách, pršiplášťoch a dáždnikoch s kyslím výrazom. Asi ich nikto ráno nevyfajčil...
Mňa sa to nedotýka, cítim sa "skvelo" a mojou najväčšou dilemou je, či budú mať v obchode, čo potrebujem a či mám obliecť Nežnú do overalu.
Život je tak nefér! Môžem Nežnú napchať do overalu, tým pádom mi tak nezmokne ani sa nezadžabe od blata, keďže je nízkopodvozková ale ľudia budú určite pozerať ako na bandu debilov. Akurát plzne, teda nemá veľa chlpov a overal by jej pravdepodobne padol vhod ale ja si nie som istá a tá neistota, ma žerie za živa. Isto si budú myslieť, že som ten druh narušenej osoby, ktorá si psom čosi kompenzuje ale ja predsa taká nie som!
Aby mi nebolo ľúto, musím ísť kúpiť mäso. Jasné, práve teraz, keď je vonku tak hnusne. Bože, prečo ja? Vsadím sa, že v obchode číslo dva, nebudú mať kefu na vlasy a ja si tak dám zbytočnú tour v nečase. Veď keď nemali na prvý krát, teraz zaručene nebudú mať tiež. To aby ma nasrali.
Mám chuť sa rozplakať... smiechom.
OK, hrať sa na tragéda mi nejde a ani ma to nebaví. Pokus dobrý ale toto nie som ja. Cítim sa skvelo!
Šeredné počasie mi môže skočiť na stoporený dáždnik. Nežná bude pindať, keď uvidí overal- účel svätí prostriedky a ďalej nediskutujem. V obchodoch bude málo ľudí, lebo kto by sa jebal vonku v tomto nečase okrem predavačiek?!

Yeah, takto to mám rada!

Komentáre

Obľúbené textové zvratky