Ako mi chlap kupoval nohavičky

Až v dospelosti človek ocení všetky tie praktické veci ako ponožky, či spodné prádlo, ktoré boli v detstve najmenej obľúbenými darčekmi.
S dospeláckym životom rýchlo príde zistenie, že čistých ponožiek a nohavičiek nie je  nikdy dosť. Nejaká neznáma sila spôsobuje, že sa obnosia a nie raz na nich vznikne aj diera. To si potom jeden uvedomí, že by sa zišlo dokúpiť nové zásoby aby nechodil ako houmlesák.
Pohľad do krabice s mojim nohavičkami je už dlhší čas na zamyslenie. Vesmír ma však nenechal v problémoch a ešte si aj urobil srandu.
Prvý krát v živote mi chlap kúpil nohavičky! Do teraz to bola zvyčajne mama, občas babka alebo ja.
Ak ste si predstavili Nemca ako vyberá v obchode, tak vás musím opraviť. Zhodou náhod som sa priplietla do cesty, keď Tichá Voda objednával veci a ponúkol sa, že si môžem niečo vybrať. Najprv som hľadala zateplené legíny ale ponuka bola tak úbohá až to nebolo pekné.
Vtom mi v hlave skrsla myšlienka, že také nohavičky by boli úplne super!
Život má svoje veselé cesty a tak sme zažili svoje poprvé. On prvý krát v živote kupoval žene nohavičky a ja som prvý krát v živote nejaké dostala od chlapaOstáva len počkať, kým dorazia.
Momenty ako tieto mi pripomínajú, že mať bláznivých priateľov je obrovský poklad. Som šťastná, že je Tichá Voda mojim najlepším priateľom. A to sme takmer 2 roky boli kolegovia, ktorí o seba sotva zakopli.
Ak sa mám úprimne priznať, tak mi viac chýba posedieť si s Tichou Vodou na pive a rozoberať možné aj nemožné, než rodina.
Rodinu si človek nevyberie ale úžasných priateľov, ktorí mu vždy ochotne pomôžu zahrabať mŕtvolu, áno.
Ďakujem!

Komentáre

  1. Pěkný článek pobavil mě! Když o tom přemýšlím, ani já jsem nikdy nedostala od přítele kalhotky. Vždy jen od sebe :D

    (Nevím, kde je chyba ale u posledního článku ne a ne zfunkčnit komentáře, u ostatních už to jde :D )

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hmm, asi je to vážne rozšírené kličé, že chlapi kupujú ženám nohavičky.

      Odstrániť
  2. Já od přítele zatím žádné nedostala :D. Vždy je vybíráme spolu. Myslím, že by se ají styděl něco takového kupovat i když vlastně o nic nejde.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Má dobrý vkus jen je vše občas extrémně erotické :D ! A nebo naopak jak pro malé holky.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakovala

Obľúbené textové zvratky