Naše vědomí běží na 2 % mozku, většina pracuje v nevědomí

Naše vědomí běží na 2 % mozku, většina pracuje v nevědomí.
Radkin Honzák

Môj obľúbený fakt. Vysvetľuje totiž tie zvláštne pocity hlboko vo mne. Ako voda tečúca hlboko pod povrchom. Cítim ju...
Dôverne sme sa spoznali minulý rok. Započúvala som sa do zvukov vody a ona ku mne začala šepkať.
Dnes sa opäť skláňam nad plynúcou hladinou. Intímny moment v súkromí temnej jaskyne. Iba jemné svetlo z petrolejky, údery môjho srdca sa v ozvene vracajú späť.
Voda sa hrá s mojimi vlasmi a predvádza na nich svoj zmysel pre dokonalé pohyby. Nos je len kúsok nad hladinou, pohľad sa stráca v hlbinách. Ako sa dívam do vody, tak sa voda díva do mňa.
Voda nežne šepká, tým najnežnejšim hlasom. Hovorí o krásnych dňoch, o zajtrajškoch vo farbách šťastia. Vlieva do mňa nádej aj keď tomu nemôžem uveriť. Vzpieram sa tým vetám, nemôžu byť pravdivé.
Vody sa to nikdy nedotkne. Spokojne si tečie okolo môjho odporu. 2% ju nemôžu rozhodiť.
Som taká maličká vedľa nej. Keby chcela, tak ma utopí ako mača. No ona mi šepká o krajších zajtrajškoch a o tom aká som vzácna bytosť...
Milujem to! 💗

Komentáre

Obľúbené textové zvratky