Muži majú BAN

Mám svojho muža a je mi fajn. Pokojný prístav, kde sa môžem čľapkať. Netúžim po inom a viem si predstaviť byť v ňom do konca života.
Ostatní muži pre mňa prestali existovať. Straší ma fakt, že ja pre nich nie. Snažím sa neexistovať. Nenechávať žiadnu stopu. No som a to stačí.
Protiví sa mi už len predstava záujmu.
Nechcem.
Nepotrebujem.
Nemá mi čo ponúknuť.

Toto sa stalo zo mňa. Z majiteľky Háremu. Fascinujúca transformácia. Neverila by som, keby mi niekto povedal pred troma rokmi.
Nemec musí byť kúzelník, keď ma tak pomotal. Nemec Kúzelník. No to som dopadla. Mám viac šťastia ako rozumu. A to som si myslela, že šťastie nemám.
Mám rada ako sa život mení a vyvíja. Ako sa transformuje môj malý súkromný vesmír.
Môže byť snáď niečo viac?
Hrá Muse, na ktorý som sa namotala vďaka nemu. Niekto tam hore ma musí mať rád, keď mi skrz facebook prihral úžasného muža.
Svojim spôsobom som vyhrala Loto. Želám si aby to trvalo navždy.
Hrobárova dcéra a Nemec Kúzelník
LöL
Žeriem ho takého aký je. Dal môjmu životu zmysel a pomohol mi vrátiť sa z druhého brehu. Neviem, čo je to hádka... Nemôže existovať lepší muž pre mňa.

Akýkoľvek pokus je pre mňa mrhaním môjho času. Som šťastná. Viem však, svet naokolo to nezastaví.
Mám ľahkú paranoju z Námornika. Čosi hlboko vo mne po ňom vrčí a ja dúfam, že je to plány poplach. Poznám svoj svet, nepravdepodobné sa stáva realitou. Podozrievavosť je na mieste.
Myslím.
Nechcem vlnobytie v prístave. Komplikácie naj si berie, kto chce.
Ty kokso, čo dokáže jeden muž!

Komentáre

Obľúbené textové zvratky