Měl jsem tě rád

Plán bol pôvodne iný, chcela som písať o tej dobrej knihe zo včera. Lenže prišiel pocit, že moje názory a dojmy sú nepodstatné. Len ďalší otravný článok o tom, čo je v mojej hlave.
Moje názory nie sú absolútnou pravdou o ktorej musím presvedčiť celý svet. Ani neviem, či to niekoho zaujíma.
Miesto toho ma nahlodáva jeho posledná správa:"Měl jsem tě rád". Od niekoho, kto sa chce zabiť je to vždy pandorina skrinka.
Som bezmocná, môžem len sedieť a rozmýšľať, čo v skrinke nájdem. Bojím sa...
Mesto sa kúpe v lúčoch slabnúceho slnka a vo vzduchu visí veľký otáznik. Musela som predčasne ukončiť debatu, povinnosti sa už viac nedali odkladať.
Bože, ušetri ma. V noci som nemohla spať. Bezmocnosť je neznesiteľná...
Chcela by som upadnúť do sladkého bezvedomia. Prečkať tieto časy vo vzduchoprázdne. Zobudiť sa, keď bude po všetkom.
Snáď, je to sen,
strašný sen,
zdania klam,
srdca vnem
ako dym v povetrí...

Komentáre

Obľúbené textové zvratky