Manfred Zwei

Vliezla som do sprchového kúta s predstavou, že si v súkromí užijem sprchu. Po chvíli ma prepadol blbý pocit, že má niekto sleduje. Nebol to pár očí ale rovno štyri páry oči. Manfred Zwei je späť!
Nado mnou si liezol veľký macatý pavúk. Poteš Panbůh!
Náš byt je vysoko nevhodný pre arachnofobikov. Vo viac ako storočnom obytnom dome sa môžete aj posrať v strede kuchyne a vyluxovať všetkých tých zmrdov. Oni sa do 24 hodín vratia. Zmierila som sa s tými nohatými anorektikmi, ktorí sú všade. Už sme raz v sprche mali gigantického pavúka. Dostal pracovné meno Manfred a po dvoch dňoch sa záhadne stratil.
Som zvedavá akú životnosť bude mať Manfred Zwei...
Nemám rada pavúky!

P.S.: má to však obrovskú výhodu, neviem čo sú to komáre.
P.S2.: v prípade, že niektorý pavúk prekročí hranicu a vstúpi do môjho osobného priestoru, tak mám 100% bio prostriedok na likvidáciu- Nežnú. Tá sa pohrá a má to ako jednohubku.

Komentáre

Obľúbené textové zvratky