Cítim sa nepríjemne sama so sebou

Celý deň bol prekvapivo dobrý. Veselá nálada až mi to prišlo čudné.
Prišiel Prepad do tých skurvených sračiek. PMS je rýdze zlo, ktoré mi každý mesiac strpčuje život.
Nemec mi dal jasne najavo, že mám viac tvoriť aby som nazbierala potrebné zručnosti. Chce ma za svojho hlavného Copycat ilustrátora. Po pol hodine utrpenia som svoj pokus o čosi vzdala. Nedokážem sa sústrediť a moje kreatívne ja zablokoval Prepad. Môžem sa len schovať pod deku a čakať až to pominie.
Cítim sa otrasne, otrávená z vnútra, zožierajú ma nezmyselné nálady. K tomu mám chuť všetko rozkopať a všetkých vypičovať.
Som uväznená vo vlastnom tele. Vedomie je stláčané temným závojom pocitov, ktoré spôsobila hormonálna nerovnováha a ja sa z toho nedokážem vyslobodiť.
Nenávidím to!
Nezvládam to...
Nemám ďaleko od toho aby som poprosila Nemcovho tatka o antidepresíva. Nechcem takto trpieť uväznená vo vlastnom tele. Nechcem tieto prepady, pri ktorých šaliem a nedá sa z toho vyslobodiť. Nechcem takto trpieť.
Nič z tých pocitov nie je pravdivé. Toto nie som ja.
Chcem byť sama sebou...

Komentáre

Obľúbené textové zvratky