Chlpatý budík s packou

Nežná sa naučila novú fintu, ktorá je milá a otravná zároveň. Netuším ako ju napadlo budiť ma jemným dlubaním packou ale pomaly a isto sa z toho stáva zvyk.
Je zvláštne budiť sa na to, že sa nado mnou skláňa pes a občas do mňa dlubne packou. Keď ju príliš ignorujem, tak použije aj pazúriky aby bolo jasné, že to myslí vážne.
Dnes je jeden z tých lepších dní. Od rána pobehuje vysmiata, už si stihla vypýtať pomojkanie a trochu poškubať plyšáka. Dala si tri kvapky kávy a spokojne drieme vedľa mňa.
Keď sa zdravotné problémy zastabilizujú, je z nej veselý mačko-pes na ktorom veľmi nevidieť 10 rokov života. No ochorenia imunitného systému sú vrtkavé ako počasie v horách a stačí aj najmenšej chyba aby sme boli v pr....
Či už je obdobie lepšie alebo horšie, jedna vec je vždy zaručený trhák- čas kŕmenia. Nežná má veľmi dobré vnútorné hodiny a keď sa pozabudnem, tak mi pripomína, že je čas na jej dávku. Zbožňujem tie veľké oči, keď zistí, že som jej do mäsa s mrkvou primiešala jogurt. Obe totiž zdieľame lásku k mliečnym produktom. Nežnú používam ako ekologický čistič kelímkov. Síce ma občas zvyšky z jogurtu úplne všade ale vždy sa tvári rovnako nadšene, ako keby jedla najlepšiu mňamku vo vesmíre po prvý krát. A mňa nikdy neprestane baviť ten jej výraz, veľké vypúlene oči z toho, akého zázraku sa jej dostalo.
Čistá radosť.

Komentáre

Obľúbené textové zvratky