Spinner zadarmo

Z času na čas ma Creator poctí svojou pozornosťou a dopraje mi pocítiť jeho nekonečnú lásku. Samozrejme s dávkou cynizmu ako sa na Creatora patrí.
Ako získať spinner zadarmo: ísť večer so psom a zakopnúť o neho. That's all.
Áno, presne ja musím nájsť spinner. To je ako zamestnať mníšku v striptízovom bare. Proste to bolí...
Väčšiu kokotinu som už dlho nevidela. Má to akýsi upokojujúci efekt ale to má aj kývanie sa dopredu a do zadu ako mentál. Okrem toho sa z toho po čase stavať závislosť. Nič moc, čakala som teda niečo viac ako takúto sakramentsky prízemnú formu pseudozábavy.
Takže ďakujem ctený Stvoriteľ, za uistenie, že si zvrátený zmrd s nehoráznou záľubou v Cynizme ďaleko za čiarou. Tiež ťa milujem.
Život sa nesmie brať vážne. Je to len nekonečná hra o to, kedy to bude už Too much a mňa Špunkne natrvalo...
Som vďačná za tieto pokojné a lenivé momenty. Bytie si plynie hladko ako pokojná rieka, zarezaná hlboko do krajiny. Pozorovanie mladých havranov v parku a stretnutie s veveričkou.
Kolesá v pozadí sa hýbu, prichádzajú pocity a obrazy, ktoré sú tak krásne. Tlačím to tým smerom a žijem tým. Dostávajú sa mi odpovede a ja viem, že začína stúpanie na horskú dráhu.
Lebo život je fajn a žiť je sranda. Teda za predpokladu, že si viete užiť aj trocha utrpenia. Skurvený šťastlivec.
Stále je to tak zvláštny pocit. Fakt si ho chcem vziať, chcem byť len jeho.
Ešte na začiatku ma neskutočne desila priepasť v komunikácii. Momenty paniky, keď som si nedokázala predstaviť ako to spolu zvládneme.
Zatvorila som oči a skočila...
Ak dvaja ľudia skutočne chcú, nezastaví ich nič. Nájdu si svoj spôsob komunikácie, ktorý je síce namáhavejší ale dáva oveľa viac. Komunikácia v nematerskom jazyku na oboch stranách vám zdravo pristrihne ego a vycvičí emócie. Riziko "misunderstand" je tak nejak samozrejmosťou ako doplňujúce otázky na správne pochopenie.
Jednoducho dvaja dospelý ľudia žijúci spolu. Ak nefunguje otvorená komunikácia, tak to nie je vzťah ale stráta času. Teda podľa môjho výskumu v mojom vesmíre.
Obnažujeme sa až na kosť, chceme to jedinečné v nás.
Z času na čas sa dostavia obavy. Kedy príde ten moment, keď ma zavetria? Zas budem za tú namyslenú, lebo poznám svoju cenu. Mám všetko s ešte omnoho viac, čo je pre mňa cenné. Niet mi čo ponúknuť.
Už by som nikdy nevstúpila do rieky, ktorá má vyzlečie a zatlačí do cudzej postele.
Perfektný Muž...
Perfektná Hrobárka...
Úžasný vzťah 💗

Komentáre

Obľúbené textové zvratky