Pozorujem Ťa

Z úzadia sledujem ako často sa tu objavuješ. Čo asi tak hľadáš v Trupárni o jednej ráno... Nový článok? Možno sa prehrabuješ mŕtvolami minulosti. Možno má už poznáš viac ako ja sama. Isto si už zistil aká krehká v skutočnosti som.
Profiluješ ma? Ak áno, tak by ma zaujímalo čo vidíš ty. Ako vyzerám v tvojej realite? Stojím ti vôbec za to?
Pýtam sa zo zvedavosti. Si dostatočne inteligentný a chápavý aby mal tvoj pohľad cenu.
Nie som monštrum, monštrum je vo mne. Ja som len občas unavená zo života. Videla som veľa z pekla, čo to som si vyskúšala ale život sa krúti ďalej. Aj keď občas rozmýšľam o smrti. Nemám depresie, som asi v najlepšom bode svojho života ale čosi je na možnosti to kedykoľvek skončiť fascinujúce... Opojný pocit, že mi nikdy nevezmú moju božskú moc ukončiť čo som vytvorila.
Sama sebe Bohom i Diablom...

Raz až mi to správna konštelácia hviezd a planét dovolí by som chcela popíjať pivko s tebou. Pretnúť dve vzdialené vesmíry a pozmeniť obežné dráhy. Preniknúť do vzdialených kútov, kde už dlho nikto nebol a zanechať tam prach z krídel pegasov.
Som však Požierač svetov s neukojiteľným hladom, stačí len umŕtviť vnútro jediným gestom aby nevydalo hlásku.
Bála by som sa ťa dotknúť aby si nespadol do roztvorenej papule. Nemusel by si sa vrátiť celý...
Možno sa vrátim neúplná ja.

Raz až nastane správna konštelácia hviezd sa dozvieme...

Komentáre

Obľúbené textové zvratky