More smutných hrnčekov

Pobozkaj ma pred tým, než pôjdeš...

Čaká ma celý víkend osamote. Nemec už odišiel a my sme sme s Nežnou ostali samé v prázdnom byte. Len ja a moji démoni. To bude veľmi zaujímavé.
Boli sme pozvaní na svokrovu narodeninovú oslavu. Lenže svokor má mačky a ja mám autistického psa so zvláštnymi potrebami, ktorého nemá kto postrážiť. Bavili sme sa už pred tým o možnostiach čo robiť v takejto na prd situácii. Zvažoval možnosť, že ostane doma ale nakoniec sa rozhodol ísť sám. Trošku ma to mrzí, keďže jeho tatko je fakt zaujímavý človek- psychiater. Rada pozorujem tie drobnosti ako črty tváre, pohyby a správanie, ktoré prezrádza, že ich spája rovnaká krv.
Na druhej strane som však šťastná, že som doma a nemusím podstupovať tortúru exotického zvieratka (pre neznalých interného slengu: priateľka z cudziny a neskonalý záujem rodiny o toto cudzokrajné čudo).
Umotala som si škintavými rukami brčko a môžem jebať celý svet. Zakempovala som sa v posteli s notebookom, obliekla Nemcove tričko a môžem si užívať Summertime Sadness.
Vonku je sotva 20°C a blíži sa dážď. O lete nechyrovať a ja som schovaná v tichu prázdneho bytu. Môžem sa dosýta brodiť v bahne samoty a otvárať staré, zle zhojené rany na duši. Terapia na ktorú sa celkom teším. Jedinečná príležitosť vytiahnúť démonov zo skrine.
To si proste nemôžem nechať újsť.
Škaredé počasie sa mieša so smútkom, že pri príprave večere pre Nežnú budem musieť s hovädzinou zápasiť sama. Nemôžem prísť za Nemcom a poprosiť ho aby mi to pokrájal na drobno.
Ráno budem robiť len jednu kávu a nepríde žiaden úsmev, ktorý mi dáva vieru, že Creator existuje a miluje ma.
S Nežnou sa v noci skrútime do jedného veľkého klbka a budeme sa strážiť ako za starých čias. Budeme si užívať prítomnosť jedna druhej. Dokážeme si vystačiť. Vlastne celý môj život, je Nežná kotviacim prvkom v realite. Bez nej by som tu už možno nebola...

A aby mi nebolo málo, ozval sa Pán Uniformovaný. Tie pocity trhajú skaly. Chcela by som ho ešte raz dlho objať. Vnímať každú zložku dokonalo vybratej voňavky. Cítiť jeho bijúce srdce a vtlačiť si ten moment navždy do pamäte.
Chcela by som mu povedať, že je úžasný človek, ktorého mi bolo potešením spoznať. Svojou prítomnosťou v mojom živote mi dal úžasnú lekciu a nezabudnuteľné obdobie ku ktorému sa občas rada vraciam v spomienkach. Doprial mi veci, za ktoré som neskonale vďačná. Môj malý poklad v Paláci Myšlienok...
Zamilovaná do nádherného človeka. Nedá sa to logicky vysvetliť, proste ho milujem tiež. Želám si aby bol šťastný už len pre to, že jeho úsmev robí svet krajším.
Komplikované priateľstvo.

Nesebecká láska aj keď sa to občas zatrhne o ego. Pomaly akceptujem fakt, že možno milovať viacerých ľudí naraz. Láska v jednej z mnohých podôb. Prekvapuje ma, že som tohto schopná. Po všetkých tých nociach, keď som chcela prestať existovať v jeho náručí. Roztrieštiť sa a opäť poskladať v najtemnejších momentoch zúfalstva. Noci, ktorými som sa túlala na ceste za ním.

Hovoriaci Lez môjho sna

Chcela by som nájsť spôsob ako naše svety udržať pri sebe. Nájsť svet kde by sme mohli existovať ako skvelý priatelia. Nechcem stratiť vzácnu bytosť, takých výnimočných je len pár.
Pili by sme whisky a ja by som počúvala tĺkot jeho srdca.

Komentáre

Obľúbené textové zvratky