Keď láska zraňuje

Láska zrodená z hlbín srdca dokáže prekonať takmer čokoľvek. Láska dáva silu ísť až za hranice možného a uniesť na ramenách celý svet.

Sú však momenty, keď sa Láska zmení v pascu, ktorá drtí kosti a trhá srdce na kusy.
A ja nedokážem prestať milovať. Sú dni, keď túžim skočiť z útesu aby tá neznesiteľná bolesť prestala. Vtedy sa zmietam v kŕči, keď sa moje myšlienky stáčajú k tomu aby som zaprela svoju lásku ale čosi oveľa väčšie ako ja mi to nedovolí.
Ubližuje mi, keď vidím svoju najlepšiu kamošku ako sa trápi a ja jej nedokážem pomôcť. Znesiem snáď akúkoľvek bolesť, ktorá sa deje mne ale bezmocnosť pri pohľade na utrpenie milovanej bytosti ma prebodáva.
Unavená a podráždená, točím sa v kruhu a nikde nie je istota, že sa z toho úspešne vymotáme. K tomu ma tlačí fakt, že nemáme neobmedzený čas. Jedného dňa to celé skončí ale ja nechcem aby naše posledné spoločné dni boli v znamení bolesti, stresu a nepohody. Trápi ma, že si nemôžeme bezstarostne užívať, že na nás ľudia pozerajú s opovrhnutím.
Robím čo môžem a predsa to nestačí...

Nežná v sebe schováva obrovský kus mojej duše a srdca. Pamätá si všetkých mojich chlapov, zažila krutosť môjho fotra a je jedným z dôvodov, prečo som sa nezabila. Nádherné hnedé oči a hebký kožúšok tu bol vždy pre mňa.
Som bezradná. Posledné 2 mesiace sme u veterinárky nechali cca 250€ a nijak zásadne sme sa neposunuli vpred. Dnes opäť ťažký kokteil- antibiotiká a prednizón.
Raz je to lepšie, raz zas horšie a ja už netuším čím by to mohlo byť. Čo je kurva tá vec, ktorá ju dráždi???
Testy neprezradili nič a nikto mi nedokáže povedať, či mi ďalšie testy dajú odpoveď. Možno je to niečo na toľko zvláštne, že na to testy nie sú.
Možno žiaden Happy End nebude.
Som z toho celého už unavená...

Komentáre

Obľúbené textové zvratky