3 hodiny spánku, prášok do pečiva a soľ

Dostavuje sa podráždený tik do oka a túžba vyhubiť ľudstvo. Miesto toho budem zhovievavá a urobím zo seba prípad na zasmiatie.
Skutočne sa mi potvrdzuje, že ženy potrebujú viac spánku ako muži. Tie trápne tri hodiny spúšťajú leda tak obranné mechanizmy a je zo mňa agresívna HARPIA. Chýba mi len perie, vražedné zbrane a skoro dvojmetrové rozpätie krídel aby som desila všetko živé v okolí.
Jou, snažím sa to fixnúť ale je ťažké bojovať s nočným živočíchom vo mne. Noc je jednoducho môj čas.

Chcela by som dať náhodným čitateľom rady, ktoré im raz v budúcnosti môžu zachrániť život a pomôcť k pocitu ako keď vylezieš na svoju prvú osemtisícovku.

Prášok do pečiva- kúp veľa a odlož, zíde sa!
Neviem či je to v celom Nemecku ale tu nemajú plyn ale poondeté elektrické variče. Aké cynické, že?
Ja, deva zvyknutá na plynový šporák, nemám rada dvojplatničky a iné elektrické zariadenia určené na varenie. Už len pre ten malicherný pocit, že nemôžem tak ľahko podpáliť utierku a spáliť si chlpy na ruke.
Pointa: po varení môjho drahého to vždy v kuchyni vyzerá divoko a v istom momente ma nasrali priškvareniny okolo platničiek. Lenže nič z toho, čo som tu našla nefungovalo podľa mojich predstáv a loviť v obchode podľa obrázkov drahý chemický sajrajt sa mi veľmi nechcelo. Tak som otvorila google, ktorý mi prezradil, že prášok do pečiva by mala byť moja lacná alternatíva, ktorá mi nevyžerie diery do rúk.
V obchode som našla len balenie s kopou malých sáčkov. Reku, tých pár centov ma nezabije a možno nájdem aj iné uplatnenie(vďaka za moju prezieravosť!!!).
Záver: prášok do pečiva funguje ale nie je to žiadny zázrak. Nič také, že mávnem paličkou a pripáleniny sú preč, no funguje ako lepšie ako tekutý prášok. Bonusom je, že to zábavne pení pri kontakte s vodou. Plusový bod pre večné dieťa vo mne.

Odtok v sprchovom kúte fungoval horšie ako ja so slamkou a tak som mala mini bazénik, ktorý mi spôsoboval paranoje. Obzvlášť v momentoch, keď som mala penu zo šampónu po celom ksichte a nemohla som očkom skontrolovať stav hladiny vodnej nádrže.
Znova som otvorila google a ten mi poradil prášok do pečiva+ocot+vriaca voda. Sáčkov s práškom do pečiva ostalo ešte veľa.
Nič ma však nemohlo pripraviť na humus, ktorý sa prvé tri razy valil z odtoku. Na chvíľu som nadobudla podozrenie, že musíme mať lepru a nenápadne z nás odpadávajú kúsky alebo sa k nám chodí na tajňáša sprchovať nejaká slizká obluda.
Od radosti z podarenej úlohy som si užívala čľupkanie bez toho, aby som mala vodu po členky. Odporúčam každému, kto sa vyskytne v podobnej situácii.
Prášok do pečiva sa proste oplatí!

Naša pochybne fungujúca chladnička z roku pána, keď Ježiško chodil ešte do škôlky, si v istom nestráženom momente zmysela, že vytvorí v mrazáku ľadové kráľovstvo. Pancier, za ktorý by sa nehanbil ani Panserbjørn.
Myslela som si, že keď sa nanuk topí tak rýchlo, tak to pôjde raz dva. Skončila som po hodinách v zúfalstve s hrncami s horúcou vodou a soľou.
Horor dospelého človeka...

Komentáre

Obľúbené textové zvratky