Výprava do super bio eko vegan obchodu

Tento článok som písala už včera ale zhodou nešťastných udalossom hnechtiac zmazala a 5 minút predýchavala.

Už nejaký čas som sledovala, že môj chlap zvláštne vonia. Bolo mi to povedomé a mala som aj určité tušenie, ktoré sa nakoniec potvrdilo. Vypadlo z neho, že mu došiel jeho prírodný antiperspirant a tak používa môj Garnier. Pochopila som jeho narážku a ponúkla sa, že do toho špeciálneho obchodu skočím.
Ráno som si vypila kávu, vyvenčila Nežnú a duševne sa nabudila tým, že potrebujem ešte niečo navyše, takže hurá na výpravu za pokladmi.
Navliekla som sa do dlhej mikiny(darček od Tichej vody a najlepšia mikina na svete. Ďakujem!), nasadila slúchadlá a srdiečkové okuliare. Prechádzka mestom bol príjemný zážitok. Pozorovať architektúru, ľudí a inú kultúru. Hromada malých odlišností, ktoré dávajú najavo, že som v Nemecku. Krajine zázrakov, kde ma naposledy zaskočil vrtuľník, ktorý pristál uprostred kruhového objazdu. Iný svet, ktorý ma stále baví. Cudzie svety ma fascinujú. Sú to expedície do neznámych krajov.
Docupkala som do super bio eko vegan obchodu(Alnatura), ktorý bol prekvapivo prekvapivo prázdny. Lov mohol započať. Ako správny hráč mám rada výzvy a ťažkú obtiažnosť. Samé nemecké nápisy a ja viem akurát pár pičovín. Super!
Prírodný antiperspirant som našla pomerne ľahko. Mám ho rada pre jeho zvláštnu vôňu. Vďaka môjmu poteniu nemám tušenie, či funguje ale ja ho používam skôr ako voňavku. Takže sa ním na tajňáša striekam tiež. Nemec to podľa mňa tuší.
Tak šup dve fľaštičky do košíka. Zhodou okolností bol za mnou regál, kde mali kokosový olej. Už dlhší čas som chcela vyskúšať, čo je jeho superschopnostiach pravdy. Môžem ho vyskúšať na vlasoch a vraj je dobrý na kožné problémy. Nežná bude ďalší pokusný králik v mojom experimente.
Lenže vyber si, keď nemám tušenia o kokosových olejoch a rozumiem prd, tak si nemôžem prečítať etiketu. Zapla som mozog a vybrala ten z lacnejších a so slovom, ktoré by malo niečo spoločné s jedlom, či kuchyňou, nech sá dá aj jesť.
Zbadala som hrebene ale ako naschvál mali kefu zo štetín diviaka vypredanú. Mať dlhé vlasy je svoji spôsobom hobby. Stojí to čas, energiu a keď chcem mať dobré výsledky, tak aj peniaze. Kefu si ulovím nabudúce!
Krém na tvár bol poslednou položkou zoznamu. Pravdepodobne som pokazený had, lebo sa mi hrozne šúpe čelo. Zmena ročného obdobia a alergia má na tom tiež svoj podiel. V prípade veľmi rozného výzoru som použila telové mlieko. Nepomáhala to podľa predstáv. 10 minút som sa otkala medzi regálmi s kozmetikou ale ani za boha som nevedela nájsť nič čo by pripomínalo krém na tvár. Bolo tam všetko ostatné: zubné pasty, sprcháče, šampóny, odličovače, krémy na telo a všetko, čo si nedokážem predstaviť. Na chvíľu som zvažovala možnsť, že odídem bez krému ale jeho nutnosť zvíťazila. Tak som náhodne vybrala niečo s nápisom creme soft. OK, výzva akceptovaná.
Cupkala som zas domov so štrngajúcim baťôžtekom a vdychovala atmosféru Brém. Doma mi preplo a tak som vydrhla kúpeľňu a zlikvidovala desiatky pavúkov. Tento viac ako storočný nóbl dom má pravdepodobne doživotné predplatné na pavúkov. Nič pre arachnofobikov.
S pomocou vysávača som odinštalovala klbká chlpov. Nežná zhadzuje zimný kožuch a ja mám chlpy aj v káve. Naposledy som z nej vyčesala objem, ktorý by mi vystačil na dve čivavy a stále to neprestáva. Fakt netuším odkiaľ sa to z toho psa berie. Podľa množstva by mala byť už plešatá ale ona len stratila trochu z objemu. Snáď jej kokosák pomôže ku krajšiemu kožúšku. Kokosák jej na moje prekvapenie hrozne chutí. Ide sa za ním útĺcť. Nežná je dobrý pacient. Občas sa síce vzpiera a potrebuje uistiť, že je to nutné. Natieranie bruška je vlastne celkom príjemné. Tak uvidíme, čo to urobí.
Náhodne vybraný krém ma odrovnal svojou vôňou. Niečo tak úžasné som musela nájsť iba omylom. Som zvedavá ako sa prejaví. Mätie ma, že je neuveriteľne hustý a mastný, no rýchlo sa vpije do kože a tá neostáva mastná. Čo je toto za mágiu? Bio jojoba a bio aloe vera...

Dnes vyzerajú okusané nožičky Nežnej lepšie. Okúpala som ju v hypoalergénnom šampóne a nakrémovala hrubou vrstvou. Spí hore bruškom a totálne ignoruje jedlo na svojej koži =D Keď už nič iné, tak si aspoň marinujem psa.
Kokosák som si nacaapkala aj na vlasy a zatiaľ to vyzerá zaujímavo. Myslela som si, že po kokosovol oleji budú mastné alebo niečo na ten štýl. Ono to skôr vyzerá, že kokosák vliezol do štruktúry. Ako keby ho vlasy vcucli dovnútra, sú plnšie a hladké. Viac uvidím až vyschnú. Čiže tak 4 hodiny...

Komentáre

Obľúbené textové zvratky