Počasie na spanie

Leto nás akosi míňa. Doma sa roztápajú ako nanuky a tu už pár dní prší. Ako začalo večer pršať, tak pravdepodobne pršalo celú noc a stále to nevyzerá na koniec. Mobil tvrdí, že je 15℃. Skvelý čas sa zachuchlať do postele a snívať.
Som ako vygrcaná rezanka. Útoky depresívnych nálad spôsobených hormónmi prestali. Nastúpila nekončiaca únava tela. Pojebané biologické procesy. Aspoň že nemusím byť pod vplyvom analgetík a môžem si dopriať kávu. Drobné radosti všedných dní.
Tarotové karty mi potvrdili, že veľká a zásadná zmena sa blíži. Tak neviem, stále som z časti neveriaci Tomáš. Karty sú ťažko ovplyvniteľné, žijú si svojim životom a neberú ohľad. Sú priame a bez okolkov nájdu najcitlivejšie miesto. Majú proste svoj neopakovateľný šarm, ktorý sa dá len nenávidieť alebo milovať.
Ty kokos, s kartami to spolu ťaháme už 9 rokov. Boli tým najkrajším darčekom k 16. narodeninám. Už s tými ľuďmi nie som v kontakte. Teda z nej sa vykľula hrozne narušená piča. No sa stal ex, čo je samo o sebe silnou kávou. Pán takmer dokonalý so zvláštnym smútkom v duši.
Boli to ťažké časy, doma zúrilo peklo, začiatok strednej, depresie a puberta. Fantastický mix. Kto nezažil len ťažko pochopí.
Nechce sa mi veriť, že je to tak dávno. Čas si proste beží svojim tempom a ignoruje moje predstavy.
Nechce sa mi vzpierať, nechávam veci plynúť okolo. Ako kameň v prúde rieky. Spokojne a bez hnevu.

Komentáre

Obľúbené textové zvratky