Ohýbam

A že sa fakt snažím... Snažím sa využiť všetky zákony, ktoré fungujú v mojom svete. Chcem čosi veľmi špeciálne.
Sú momenty, keď si pripadám strašne naivne ale presne vtedy sa vždy dostaví nejaké zvláštne znamenie. Nemám schádzať z cesty, idem správnym smerom.
Posledná odpoveď na otázku Zmyslu bytia. Bolo by to úžasné.
Tú túžbu som zasadila s malou dušičkou. Opatrovala ale bola som zmierená s prípadným neúspechom. Dnes som si uvedomila, že túžba ma začína prerastať. Je väčšia ako ja a už len to je úžasný úspech. Ak dosiahne svojho naplnenia, bude to proste nášup. Každý drobný posun je pre mňa úspechom. Spokojnosť som už dosiahla, všetko navyše je bonus.
Možno mi preplo ale dnes mám pocit, že som v rukách milujúceho Stvoriteľa. Byť v jednote s nekonečnom vo mne i nado mnou.
Prosím, nechaj ma v mojom šialenstve. Čo ak som dobrá v ohýbaní a to je moje poslanie?
Ani neviem, či mi už preplo ale .... Môj svet je tak dementne divný. Celkom by to dávalo zmysel.
Musím sa opýtať Tichej Vody. On je taký môj kotviaci prvok.

Komentáre

Obľúbené textové zvratky