Hello Satan...

Včera som si uvedomila, že onedlho to bude rok, čo sme sa s mojim Nemcom dali dokopy. Neuveriteľné, stále mi nelezie na nervy a každým dňom ho milujem viac a viac.
Pár vzťahov už mám za sebou ale snáď nikdy to nebolo takéto. Stal sa mojou súčasťou a neviem si viac predstaviť život bez neho. Skoro rok a tichú domácnosť sme mali až raz. Aj to len na pár hodín, bez hádky, proste sme boli ticho a čakali na vhodný čas sa porozprávať.
Predvčerom ma zložil, keď mi povedal, že si uvedomuje, že sa nám nevenuje a zanedbáva aj byt, pracuje na náprave. Zlatíčko...
Rada sa na neho pozerám a stále nemám dosť. Ako hviezdna obloha, tej sa tiež nedá "prejesť". Je zvláštne, že pre mňa ostatní muži takmer prestali existovať. Neuveriteľné! Celé moje bytie sa sústredí len na toho jedného. Jasné, občas ako že fakt veľmi zriedkavo sa dostaví myšlienka na niekoho iného. Ale ako rýchlo príde, tak aj odíde a o to viac sa moja pozornosť upriami na Pána Nemca.
Toto je láska? Ten pokojný pocit, ktorý má núti usmievať sa keď mi čerstvo zobudený a strapatý ďakuje za kávu a zobudenie? Tá túžba, keď príde domov spotený a ja sa ho chcem dotýkať lebo mi vonia?
Jaj! Fyzicky som z neho na vetvy. Telo hlási 100% vhodnosť. Stále som len mysliace zviera a on je vhodný samček. Dovolím si tvrdiť, že spoločný život nám prospieva. Bolo by naivné si myslieť, že sa naše telá neovplyvňujú. Oxytocín, tedtosterón, estrogén.... Koktejl pre mozog a telo. Pravidelná stimulácia imunitného systému a iné srandy.
Dostal sa mi pod kožu a do krvi. Je mojou súčasťou.


Čo ťa pri tejto pesničke napadne? Aký príbeh sa ti odohráva v hlave?

Mne pripomína tú krutú časť ženy, ktorá ťa strestá za chyby. Bude ti bodať nožom do srdca a rozkope na sračky tvoje Ego. Bude sa na teba usmievať tým najsladším úsmevom a ty sa nechceš brániť. Svojou arogantnosťou ti dvíha tlak do astronomických výšok aby ťa potom rozdrtila svojim hnevom.
Odpadla som, keď po tejto pesničke začal hrať Čechomor: Nevěra...

Komentáre

Obľúbené textové zvratky