Zmotaný, nezmotaný, idem!

Bože, pomoc! Motá ďalší. Budem niekde na úrovni banánu. Nekontrolovateľného sa hihňám. Slniečko mi pravdepodobne prospelo. Rozhodla som sa, že Vesmíru dokážem, že som veľká holka a pošlem svojmu fotrovi fotku k narodeninám. Keď už má také pekné číslo, tak sa mu môžem ozvať. Možno ho trafí šľak. Možno to pochopí ako milý darček. A možno sa to celé pokurví úplne nepredstaviteľným spôsobom. Chcem si dokázať, že som to prekonala. Že som pripravená sa tomu postaviť a nenechať sa rozhodiť. Som popravde strašne zvedavá na jeho reakciu.
Mrzí ma život.... =D
Milujem pocit byť v posteli. Povaľovať sa vo svojom pelíšku a mať výraz ako šťastná ančovička. Obľúbila som si spanie pri hudbe. Doma som to nedokázala. Zvuk mi vadil a ja som dávala prednosť tichej tme. S dobrým rádiom sa spí priam ukážkovo. Vnemi aj keď spím. Už ho nastavuje! :3
Dohrali sme Catan, Nemec vyhral s obrovským náskokom. Občas je tá hra frustrujúca. Vrátila sa mi moja sila, som to zas ja. Úľava!
Prijme ma zatláča do postele.

Komentáre

Obľúbené textové zvratky