Zaujíma ma jedna vec- Opustená pláž

Predstav si, že si na opustenej pláži. Široko ďaleko žiadne človek, len ty a oceán. Čo budeš robiť?

Ja byť sama na opustenej pláži, tak sa vyzlečiem a skočím do vody. Plávala by som a blbla vo vlnách. Starála hovadiny na brehu. Povaľovala by som sa na brehu. Užívala by som si to.


Nevydržala som to a vrhla sa na neho. Odtiahla si ho do postele a vychutnala. Oslobodilo ma, keď som mu pošepkala, že je veľmi príťažlivý a som z neho nadržaná.
Som aspoň na moment spokojná. Cítim sa ako keby na osúložil kombajn.
Čož' ma privádza k otázke ako sex vnímajú iní ľudia? Ako by ho vystihli a ako by popísali tie pocity?
Tá moja zvedavosť! Pýtala by som sa mnoho prach sprostých otázok. Bez zlého úmyslu. Len čistá zvedavosť.
Slušnosť u mňa v istých situáciách nemá miesto. Pacient!

Komentáre

Obľúbené textové zvratky