Smrť pre make-up a iné veci

Dnes som našla náramok... Podľa mňa je škaredý a nepristane mi. Aspoň si môžem urobiť prču a darovať ho náhodnej okoloidúcej. Nemá zmysel si takú cetku nechať ale za to ním môžem spôsobiť nechápavý výraz.
Mala som tušiť už pri rannej nakladačke, že dnešný deň nebude z tých normálnych. Najprv Nežná so svojim Extra Cute výrazom a vytrvalou labkou. Potom mi z výšky svojho cynizmu Nemec ukázal prečo mám k nemu rešpekt. Vedľa neho som totálny amatér. Jeho vtipy na moju adresu sú kruté. Až tak, že sa smejem lebo nič iné robiť nemôžem. Dvojica na nezaplatenie, dokážu mi dokonale zraziť hrebienok a pripomenúť mi, kto je tu šéf... Jasné, že Nežná

Urobila som si kávu, vybrala haraburdy z kozmetickej taštičky a rozpatlala ich po časopise. Neznášam tie nechutné farebné sračky na ksicht. Na kýho chmára to držím v kúpeľni???
Sedela som si, posrkávala kávu a zlikvidovala som púder, make-up, riasenku, rúž, konektor a oči mi žiarili ako Bohyni Pomsty. Za tieto sračky som voľakedy vyhodila peniaze. Vtedy som bola ešte naivná, chcela som zapadnúť a naivne som dúfala, že sa záujem o líčenie objaví. Nič z toho sa nestalo. Nezapadla som a znechutilo sa mi to ešte viac.
Jasné, občas sa objavil pocit menejcennosti, že som šeredná pinda, ktorá ma odpor k tak základnej veci. To ako keby chlap neznášal svoj penis. Spoločnosť dokáže vytvárať fakt nechutný tlak.
Potom prišiel moment, zazrela som dokonalé krásky bez umelého vylepšenia a oprskala som monitor. Takže ja sa cítim škaredá? Keď sa táto buchta odlíči je ešte šerednejšia ako plešatý zadok môjho psa. Takže ten pocit je len ilúzia, ktorú zotrieš pohybom ruky.
Ráno si natrieť lož na tvár, počas dňa priebežne skontrolovať a s príchodom tmy zotrieť. To aby pravda nespôsobila trvalú traumu ľuďom naookolo.
Riadi sa niekto tými inštrukciami na obale? Myslím tými ako dátum spotreby a ako dlho po otvorení je nutné produkt spotrebovať? Taká riasenka má spotrebu 6 mesiacov po otvorení.... DPČ, nikdy v živote som žiadnu neminula za menej ako rok!

Porovnávanie údajne znižuje sebavedomie... Keď sa cítim na prd, tak si otvorím blog nejakej skrachovanej existencie a hneď sa cítim lepšie. Taká perníková anorektická fetka je vždy dobrá na úsmev. Môj svet je potom oveľa krajší. Mohli by sme uzatvárať stávky, ktorá skrachovaná existenci si to hodí skôr. To by však bolo (ne)etické a (ne)morálne.

Komentáre

Obľúbené textové zvratky