Prejav kreativitu a názov si vymysli

Takto si predstavujem príjemnú nedeľu. Nežná sa snaží uloviť muchu, ktorá tu poletuje. Už ako malá som milovala dokumentárne filmy o zvieratách a prírode. Loviaci pes hneď vedľa mňa je rovnako zaujímavý.
Mám niečo ako euforický záchvat. Je mi proste fajn a dokonca rozmýšľam o jedle! Müsli s banánom a sójovým "mliekom" znie viac ako dobre. Včera mi bolo všelijak len nie dobre. Zožrala som hromadu gumených medvedíkov, vypila veľa piva a ono to zázračne pominulo. Niektoré biologické procesy sú mi záhadou.
Ja si dávam ovocné s čokoládovým. Nemec zas čokoládové s orieškovým müsli.
Spať s riťou na slniečku, to je také psie... Rovnako psie je aj spať každých 10 minút na inom mieste. Stále v pohybe...
Boli sme sa prejsť pri rieke. Kúpacia sezóna už začala. Tu sa ľudia jednoducho rozčapnú hocikde, kde je trávnik. Každý kúsok zelene je vysoko cenený a tak je bežné vidieť ľudí spiacich v kríkoch, na brehu parku, na lavičkách, bez topánok. Proste pohoda. Musím to tiež niekedy vyskúšať.

Komentáre

Obľúbené textové zvratky