Práve teraz mi žiaden napdis nenapadá

Počúvala som túto pieseň, keď som ešte sedela doma a snívala o týchto dňoch. Ani tie najdivokejšie predstavy ma nemohli pripraviť na toto. Keby len tušil ako veľa pre mňa znamená. Nechala som ho vrásť do môjho srdca. Som pripravená za neho zomrieť.
Je mi jedno, čo bude kým som s ním. Dal mi dôvod žiť a pomohol stať sa lepšou. Prerástlo ma to a pohĺtilo. Je v každej časti môjho tela. Láska..
Neverila som, že niečo také existuje.
...Lucky Girl...
Takže Boh predsa len existuje a nie je až taký sráč. Počkala som si a oplatilo sa. Na piču nemôže byť naveky!
Spolupacienti. Dosť blbí aby ohli vesmír nejakým dementným spôsobom. Naša energia musí zakrivovať časopriestor.
Hrdina. Chce to dávku odvahy dotiahnuť si domov jadrový reaktor. Má talent udržať ma v stabilnej polohe.
Cause I may be bad, but I'm perfectly good at it
Zbožňujem ako mi necháva priestor vybúriť sa. Dokonalý terč pre môj záujem.

Komentáre

Obľúbené textové zvratky