Odj*bať sa odtiaľto do pič*

Som malinká, krehká dušička. Najmenej pravdepodobná podoba ťahúňa a ohýbača. Ja som zo života dosť často úplne na sračky. Ešte šťastie, že mám záľubu v mentálnej bolesti. Hehe... Občas sa tak strašne bojím až je to príjemné. Pri neštandardných situáciách je ťažké udržať chladnú hlavu. Pri tých štandardných som tá, ktorá nerozumiem panike a divne pozerá čo sa deje.
Ak je aspoň z časti pravdivá tá ohromná sila vo mne. Ak aspoň z malinkej časti ovplyvňuje pravdepodobnú polohu častíc. Tak sa to Kurva musí niekde prejaviť a aj prejavuje tými nenormálnymi situáciami. Som pozorovateľ, ktorý je poznačený žiarením. Dopriala by som ti cítiť ten tlak v hrudníku. Cítiť ako v ňom pramení a rozpína sa. Tlak, keď energia hľadá cestu von z tela ako žiarenie. Nekonečná energia, ktorá ovplyvňuje polohu častíc vo svojom okolí, zakrivuje časopriestor.
Možno som Omyl a Sklamanie, no zrodila som sa z hviezdy a hviezdou sa opäť stanem. Mnoho mojich atómov si pamätá moment svojho zrodenia vo vnútri hviezdy.
Energia, nič viac.
Väčšinu hmotnosti nášho tela tvoria z ničoty spontánne vznikajúce virtuálne častice.
Svet je zvláštne miesto. Ešte ho pochopiť a mám hotovo 😂
Chcem si vytvoriť svoj stabilný, pekný svet. Presne podľa mojich bezhraničných predstáv. Túžim vytvoriť realitu podľa svojho vnútra. Chcem dať milovaným to najlepšie.
A ja si to sakra ohnem!

Komentáre

Obľúbené textové zvratky