Nahá na gauči

Ležím si polonahá na gauči s kávou a hudbou. Konečne je teplo a ja sa nemusím hrať na cibuľku. Môžem si zas vychutnať krásu svojho tela. Mám len to jedno, nedostanem druhé a to je vlastne úplne super. Milujem ho, vďaka nemu môžem zažívať všetky fyzické krásy bytia. Vnímať dotyky, cítiť ako mi skok do studenej vody roztancuje srdce.
Fungujúce telo je zázrak všedného dňa. Pre to mu s láskou doprajem povaľovanie na čerstvom vzduchu bez zbytočných šiat.
Cestou z obchodu, ktorý som včera nestihla som si uvedomila aké skvelé bolo prestať fajčiť. Prečo mi nikto nepovedal, že cigarety rovnako ako iné drogy menia osobnosť človeka? Kráčala som bočnými uličkami, prekypovala som energiou, že by som mohla nahradiť jadrový reaktor v Mochovciach. Moje vnútro ožili a niekto strhol závoj negativity a útlmu.
Nepoznávam sa!
Ako keby niekto otvoril ventily dokorán. Že wáw! Fakt mi to ani v najmenšom nechýba. A to som bez sotva 3 dni. Som ja normálna?
Mala by som sa priznať, že mi statočne baví. Polku môjho dňa zaberajú myšlienky na sex. Posadnutosť. Problém je v tom, že nikdy nemám dosť. S každou telesnou meditáciou chcem viac. Aj keď nemyslím na veci pri ktorých sa musí aj Boh červenať, tak mi stačí pár impulzov aby som za sebou zanechávala stopu ako slimák. Dúfam, že sa smeješ. Ak nie asi si nebudeme rozumieť....
Aj toto znamená byť Baran. Extrémista, ktorý zbožňuje hrubú prirodzenosť. Vtedy sa rozkladám na atómy.
Čo som to vlastne za človeka? Snažím sa nájsť a pochopiť samú seba. Po chvíľke premýšľania som došla k záveru, že som sama pre seba Too Much. Tragikomický život Hrobárky.
Môj vkus je "strašný". Predstav si pod tým čokoľvek ale nikdy sa netrafíš. Sama sebe prekvapením.
Ak mám povedať jednu vec v ktorej som fakt dobrá, tak by to bolo ako používať telo a ako dostať mužov na kolená. Je to zaujímavý spôsob ako spoznať život a objaviť hlboké filozofické otázky. Ťažké momenty, keď jeho tatko nechtiac vbehne do izby, kde si to pravé rozdávame. Vtipné, keďže jeho frajerka vyzerá ináč.
Jo, život dáva aj na prvý pohľad neštandardné situácie. No často je za nimi celá lavína komplikácií.

Keď si to dočítal až sem, tak mi prezraď ako si na tom so svojim telom ty.

P.S.: nad e-mailmi rozmýšľam, len keď si sadnem k nejakému tak mi začne v hlave hrať opica s činelami a nie som schopná zo seba vyprdnúť viac ako Ollá Pičolá. Myslím na to....

Komentáre

Obľúbené textové zvratky