Intergalaktická Jebačka

K názvu: ten vymyslel Pán Feminista, keďže on tvrdí, že k výraznému pokroku sa ľudstvo musí oslobodiť od sexu. Tak som mu oponovala, že možno je cestou k pochopeniu bytia. Zhrnul to na Intergalaktickú Jebačku aby na plnej čiare zosmiešnil moju teóriu. Nevadí, ja si počkám až sa domov vráti Muž a otestujem to na ňom.

Do obchodu musím chodiť dvakrát. Na jeden pokus sa neunesiem a aj tak vždy niečo zabudnem. Dnes som už nemala miesto pre grepový džús a samo, že som zabudla saponát na riad... Obchod do ktorého som chcela ísť som nestihla o 10 minút. Pomýlila som sa s jeho polohou, bola som tam až raz. Mala som veľké plány a nič z toho... Zajtra to musím napraviť. Ešte šťastie, že je piatok a nie sobota ako si myslím.
Niekto by povedal, že sa stávam dospelou, keď v piatok večer varím večeru a snívam o tom ako sa usadím na gauč a otvorím si pivko. Nestarnem ani nenormálniem, len mi je takto dobre a doma sa nemusím neustále ovládať. Zámerne sa vyhýbam mužom. Vlhnem len kvôli tomu môjmu a nechcem zraniť náhodných okoloidúcich, ktorý by si mohli všimnúť to, kto v skutočnosti som....

och zas, pokračovanie onedlho....

Komentáre

Obľúbené textové zvratky