Byť Baran je náročné

Ak by to nebolo jasné, som čistokrvný Baran. Narodená prvého ako správny vtip.
Tlaky, ktoré definujú toto znamenie sú obrovské. V mojom prípade je to o nekonečnom sebaovládaní. Sedím na citlivom koni z nekonečnej energie. Udržať pod kontrolou túto horu si vyžaduje neustále vnímanie na mnohých úrovniach, neustále kalkilovanie nad možnými scenarmi. Je totiž úplne jednoduché stratiť kontrolu a dojebať úplne všetko.
Najhoršie sú tie momenty, keď viem, že to neovládam. Môžem len sledovať ako sa rútime vpred. Tá bezmocnosť, keď sa rútim proti múru a môžem sa len pripraviť na ten náraz. Ale nikdy nie ste dostatočne pripravený. To sa proste nedá.
Funguje to aj v pozitívnom duchu. Stačí jemne zatlačiť aby sme dosahovali hviezdneho neba.
Ak vás Baran označí za vzácneho, tak ním ste!
Stačí mi chvíľka aby som zistila, či je v niekom viac, než len črevné plyny. Priťahujú ma zaujímavé duše a dokážem ich s veľkou presnosťou vypátrať. Proste mňam! Väčšina je nechutne nudná a povrchná. Nič pre moje hĺbky...

Komentáre

Obľúbené textové zvratky