A ja, že je sobota

Ja mám proste sobotu a hotovo. Neviem sa zmieriť s faktom, že je piatok. Mne čas beží proste ináč ako je normálne...

Priznávam, že pranie je nekonečný príbeh. Stále dookola tá otravná činnosť. Ešte som neprišla na to ako pranie zakomponovať do rutiny. Vždy keď sa spamätám, tak ma čaká horda prádla. Dnes to však malo výhodu, zistila som, že byt v suteréne je odomknutý, takže sa v noci môžem vydať na prieskum. Hej, som drzá a zvedavá. No nevidím žiaden problém sa ísť pozrieť, keďže tam nikto nebýva a byt je vyprataný.
Tá moja zvedavosť....

Hoci si žijem vo svojom svete, tak aj nariek tomu ku mne prichádzajú náznaky, že tento svet ide do pi....pitevne. Označujú ma za optimistu. Ja by som sa nazvala realistom, ktorý vie, že zázraky a prapodivné zvraty sa dejú. No pri pohľade na to, čo ľudstvo stvára som na pochybách. Popravde to vidím čierno. Zdecimovaná príroda, nestabilná politická a sociálna situácia, totálny odklon od prirodzenosti.
Já ti nevím Karle.
Mám dojem, že máme sakra veľký problém. A keby len jeden! Netuším ako to celé dopadne, viem len to, že je to otázka na najbližšie roky. Vyrastajú generácie totálne pokazených ľudí, ktorí to budú mať kurva ťažké. Vyrastajú v chorom prostredí, ktoré ich psychiku deformuje a vyvíja neustály tlak. Do hláv im tlačia bludy. Od malička žijú v pokrivenom svete, ktorý z nich robí prefabrikáty ľudí.
Otroctvo v novodobom šate a peniaze ako Boh.
Jou, ľudstvo to opäť raz dojebalo. Začínam mať dojem, že ľudstvo skúša všetky spôsoby, ktoré nefungujú. 🤣

Prejdime na niečo príjemnejšie...
Už som sa priznala, že považujem penis za najkrajší vynález Creator(a)? A všetky tie príjemné pocity... Mňam!
Nemôžem si pomôcť. Mám rada dobré veci.

Si Hrobárova Dcéra
Čo číta kabalu
Zastaviť túžiš svoju dušu pomalú
Ale všetko je inak
Čo pravdivé sa javí

Občas sa pýtam sama seba, prečo som takáto. Začala som budovať Myšlienkový Palác a nechala ho rásť. Dnes mám svoj pestrofarebný svet aj keď cesta k nemu bola náročná.
Toto som ja, plávajúca v hĺbkach a amorfná. Pochopila a prijala som fakt, čo to znamená byť Baranom. Neustála sebakontrola, lebo ja som extrémista. Prvotné uvedomenie, že som energia, len som totálne nemehlo a podľa toho to aj vyzerá. Často netuším, čo vlastne robím ale však nevadí. Musím sa najprv poriadne zastaviť, než niečo trepnem. Prirodzene zo mňa vypadávajú úprimné ale hrubé veci. Ako tank v obchode s porcelánom. K posraniu...
Táto kombinácia spôsobuje extrémne situácie. Silné a mimo škálu "normálnosti"...
Keď to raz začne horieť, tak je zväčša neskoro.

Ak si to dočítal(a) až sem, tak prezraď, čo ťa dnes rozosmialo:
I know I am wasting my life
but
I'm not sure how to stop
Nebolo to síce dnes ale knihu s takýmto názvom by som si prečítala. Oh man, tento svet je divný.... LOL

Komentáre

Obľúbené textové zvratky