I love how easily you can fuck off my brain

Muž je úžasné stvorenie. Spôsob akým myslí a vníma svet je odlišný. Iný uhol pohľadu, ktorý bez pomoci nedokázala. K tomu má telo z ktorého mi zastavuje myslenie a krv ženie do rozkroku. A penis, ktorý je ako výhra v lotérii.
Neviem, či som sa k tomu niekedy priznala ale žiť sa oplatí už len pre tie pocity, ktoré penis dokáže spôsobiť. Skutočne je sex nástrojom ako porozumieť svojim najhlbším častiam. Je v ňom čosi magické.
Niekde pri štvrtom čísle som prestala počítať a prijala fakt, že som nenásytná a niet mi pomoci. Užívala som si odozvy, ktoré vyvolalo sťahovanie svalov.
Fakt netuším, kto to takto vymyslel ale bol geniálny. Vymyslieť tak krásnu poéziu tiel a pocitov, to chce dokonalosť Creatora.
Je pre mňa ťažké myslieť. Som proste bez mozgu. Nemám dôvod myslieť. Spokojná ako Budha pod stromom.

Komentáre

Obľúbené textové zvratky