Schovaná

Zas mi písala...
Kontaktovaný účastník je momentálne nedostupný, kontaktujte ho neskôr, prosím.
Som príliš ďaleko v sebe, než aby som sa mohla ozvať.
Nechcem.
Ja už to nechcem skúšať. Nikam to nevedie. Len sa motáme v trápnom kruhu povrchných otázok.
Niečo vo mne by aj možno chcelo ale zas to bude sklamanie.
Túžim po tom, zdielať s niekým všetko zo mňa.
Ale pri nej som ako chodiaca provokácia. Vždy som bola tá s divokejším životom.
Môj život je aj napriek všetkému perfektný a nemám sa na čo sťažovať. Som chodiaci výsmech jej životu.
Ona bola vždy pod úplnou kontrolou rodičov, držaná na krátko. S čúrakmi z inteligenciou lepiacej pásky.
Ja som si poletovala životom a stále poletujem. Trávila som čas s mužmi, ktorí ma posúvali vpred.
Vždy som bola tá lepšia...
Som v inom svete

Komentáre

Obľúbené textové zvratky