S troma e

Poskladaná na gauči ako voľakedy Budha pod stromom. Vyfukujem nežné obláčiky dymu a sledujem obrazy na stenách. Nežná leží pri mne a občas na mňa žmurkne.
Dokonale abstraktnú situáciu dokresľuje Daniel Landa, ktorý mi tu spieva svoj Eurosong:

"Hello german people I am Daniel from Praga.
Coca cola Berlin, Škoda revolucion.
Junge people hip-hop, undestanding english.
Multikulti national, I am crazy joint"

Ponožka ma nepríjemne studí. Natiekol mi do papučky plyn, keď som plnila zapaľovač. Do toho prebieha colná kontrola, je tu podozrenie, že mám vo vrecku maškrtu. Nežná jednoducho dostala nápad ma skontrolovať.

Made in Czechoslovakia
Je celkom tragikomické vysvetľovať, že som sa narodila ešte v Československu a že Slovenská republika je mladšia ako ja. Aspoň mám obdivný bod za to, že rozumiem česky.
Nikdy by ma nenapadlo, že v rámci Európy môže byť Slovensko ľahko exotickou destináciou.

Došli mi slová...

Komentáre

Obľúbené textové zvratky