Vzťah sa človek musí naučiť

Mohla som byť ušetrená tvrdých držkopádov, keby mi niekto kompetentný vysvetlil ako to vo vzťahoch chodí. Pri narodení som žiaden "Návod na život" nedostala. Asi na mňa zabudli... aj keď podľa množstva Tragédov tento návod nedostal nikto.
Rozprávky boli pekné ale rady z nich by sa dali pripísať mentálne narušenej osobe. Princ zachráni Princeznú a žili spolu šťastne až do smrti.
Fajn, možno v inom Paralelnom Vesmíre ale v tom mojom určite nie.
Bravo Girl síce mávalo pekné darčeky ale rady ako trojnohý kôň na dostihoch s vyskočenou medzistavcovou platničkou.
Ako keby nikto nechcel povedať nahlas, že: Vzťahy sú všetko, len nie jednoduché.
A možno to nevedeli...

Ako extrémista, ktorý musí nájsť svoju cestu môžem hrdo prehlásiť, že hlúpe rozhodnutia dokážu vytvoriť vzťahy ako z hororu.
Ja už som to dojebala na mnoho spôsobov.
Životopis na veľký, tragi-komický seriál...

Až s odstupom rokov som porozumela svojmu správaniu a činom. Poznaj sám seba, je magické heslo, ktoré prináša odpovede na mnohé otázky. Hlavne tie, ku ktorým sa nechcem vracať.
S odstupom času sa tomu len smejem. Nič iné mi aj tak neostáva.

Stupeň Nula
Druháčka na liečení, ďaleko od domova a rodiny. Ten chalan sa mi páčil. Boli sme rovnako starý a ostatní zmrdi to vycítili a urobili z nás pár. Takže sme "chodili spolu". Občasné držanie za ruku, darčeky ako retardovaná soška sloníka, či keksík. Keď sa nikto nedíval, tak pusu na líce ale to som sa už červenala ako paprika. Pri prvej puse na ústa som skoro odpadla.
Ešte, že bola prvá a posledná.
Detská láska z inej dimenzie. Vážne som taká bola?!

Vzťahové Začiatky
To som ani netušila kde je sever a mlieko mi stále tieklo po brade. Nemala som žiadnu reálnu predstavu, čo ma čaká. Ako keď sa učíš chodiť, lebo tie jeblé rozprávky absolútne nepomohli. Mala som hromadu nereálnych predstáv, ktorých strata bola vždy bolestivá.

EX1
Mala som 14, končila základku. On mal o 11 viac. Naivne som si myslela, že starší bude mať rozum. Ani ma nenapadlo sa zamyslieť, prečo ho žiadna v jeho veku nechce.
Bol však účasníkom jednej z prvých reality show a vďaka nemu som si vylepšila sociálny status v škole. Ako totálny Outsider som sa stala divný Outsider čo zbalil celebritu! Síce sa nič podstatné nezmenilo, aspoň si o mne šuškali obdivne poza môj chrbát.
Tu nastal počiatok môjho ranného alkoholizmu. Kurevsky komplikovaná rodina mi dávala milióny dôvodov nebyť doma a túžiť vytesniť tie hororové spomienky z hlavy. Mama sa aspoň tešila, že sa netúlam sama ale pod "dozorom" dospelej osoby.
Nevyrovnaný alkoholik a moja snaha utiecť z toho, čo ma ničilo sa postarali o zábavné momenty. Jo, grcať z okna je jeden z tých super momentov.
Našťastie tento chruňo nebol môj Prvý. Toľko rozumu sa vo mne prkevapivo našlo.
Z alkoholizmu som sa vymotala dosť rýchlo, chruňo sa ukázal v pravom svetle a ja som sa znudená a znechutená rozhodla povedať OK, Bye!
Chcel si to vypočuť osobne, tak sa zastavil u nás. Stáli sme pod bránou:
-Chcem to počuť priamo do očí!
-Fajn, už ťa nemilujem.
-Ty sa so mnou rozchádzaš???
-Hej
Po hej som vybuchla smiechom. Asi mi prišiel vtipný ten jeho tupý ksicht. Najnevhodnejší moment na záchvat smiechu. Urazene odkráčal preč a ja som mala pokoj. Teda až na pár výhražných emailov na štýl, že ak nebudem jeho, nebudem nikoho. Zasmiala som sa a život pokračoval ďalej.

EX2
Počiatky internetu a my sme sa spoznali online(na tom mieste som spoznala aj starého vlka). Stali sa z nás najlepší priatelia. Bol mi ako starší brat a bolo len otázkou času, kedy to vypukne. Zbalil ma počas veľkonočných sviatkov na romantickom mieste.
Tohto týpka som vážne milovala. Okolnosti však nepriali. Vzťah na diaľku a sociálne rozdiely. On bol z bohatej rodiny a ja socka z tragického manželstva. Ehm, zlé dievča.
K tomu pseudopriatelia vymýšľali imaginárne aféry na môj účet. Doma bolo pridusno, tak som vždy utekala na opačný koniec republiky za najlepším kamošom. Závistlivé kurvy, čo vyzerali ako priatelia z toho urobili telenovelu.
Môj najlepší kamoš zažil aký na piču, môže byť môj život a bol mojou jedinou oporou keď bolo fest na piču.
Kamoš nepotrebuje vysvetlenie. Kamoš rozumie.
Nikdy som ho nepodviedla ale jednej malej šerednej pičke moje vzťahy vadili, tak sa do toho obula ešte viac. Čo ti poviem, puberťácke vojny.
Prvý krát v 16. a s ním. Neuveríš mi ale ja si to nepamätám. Viem len, že to stálo za prd.
Sex na štýl epileptických pavúkov, keď nikto nebol doma. Kvalita, že plačem smiechom, keď si na to spomínam. Mladé uchá.
Nakoniec sme to vzdali. Vzťah na diaľku je masakra, keď máte násť a život v prdeli.
Niekedy na mňa hviezdy jednoducho serú a môžem sa aj na hlavu postaviť. Proste nie, niektorým túžbam.
Naše cesty sa však ešte pretli.

EX3
Stredná škola bola v plnom prúde, divoké roky života. Lenže na konci druháku som si začala nejak extra rozumieť so spolužiakom. Cynický rebel, ktorý aspoň trochu vyzeral. Háčik bol v tom, že chodil s namyslenou pičkou z vedľajšej triedy.
Vyhrnula som si rukávy a jednoducho si ho nehanebne ulovila. Vyslúžila som si nenávistné pohľady druhej triedy. Prebrala som chalana. Ja som, zlá, zlá mladá žena.
Po troch dňoch sme skončili v posteli. Bolo to šialené.
Vzťah s rockovou hviezdou je divoká jazda a čakajú ma bolestivé dni.
Bol posadnutý Nirvanou a s kamošmi z mesta si založili kapelu a zohnali skúšobňu. Nekonečné večery v skúšobni s chlastom a debilnými kamarátmi.
Chlast, kapela, WOW-ko a niekde na konci možno ja.
Ak si chcete okoreniť život, začnite chodiť so spolužiakom. Znepriateľte si niektorých učiteľov, doprajte spolužiakom talianské manželstvo a nenáviďte sa za ten blbý nápad. Nemôžete ho nevidieť ani sa mu vyhnúť.
Po necelom roku to šlo do kytiek. Pred definitývnym koncom však už moju pozornosť zaujímal iný objekt.

Vzťahová skúška
Prvé tri vzťahy boli pre mňa viac menej cvičením či hrou. Učila som sa o čom, ten vzťah vlastne je a dospievala. Ledva som sa naučila stáť na nohách, prišiel nečakaný zvrat a podstatná životná kapitola.

Muž s veľkým M
Najväčšia osobnosť v mojom živote. Najúžasnejší Muž aký mohol existovať. Filozofický bod, keď moja výchova a myslenie zažili prerod.
To, čo sa dialo bolo na toľko, špecifické, že sa to nedalo zavrieť do škatuľky Dobré alebo Zlé. Uvedomovala som si svoje morálne zlyhanie ale išlo mi o život. V konečnom dôsledku táto opovrhnutia hodná situácia zmenila môj svet k lepšiemu a zachránila tri životy. Jeden si však vzala.
Nebude prekvapením, že môj osudový Muž bol môj profesor. Ženatý, starší no na zľahčenie blbej situácie aspoň bezdetný.
Divoký život. V škole sa tváriť nenápadne a poobede si to rozdávať v aute. Jasné, že som mala aj nejakú tú protekciu. Kto by to nevyužil???
Stvárali sme strašné bláznovstvá. Bol Baran rovnako ako ja a miloval všetky blbé nápady.
Po rokoch žitia s psychickým tyranom bol mojou terapiou na nedôveru voči mužom. Môj Starý Lišiak, ktorý ma učil o živote a vyslobodil ma z depresií. Konečne sa o mňa niekto postaral a rozumel mi. Pomohol mi s rozvodom rodičov. Osobne hustil do mojej mami aby sa odhodlala urobiť ten krok. Zachránil nás z pekla.
Jeho som zachrániť nedokázala. Onkológia je ohavné miesto, ktoré vám šialene ublíži.
Nebolo pre mňa ľahké byť mladou milenkou ale naučila som sa, že možno úprimne milovať dve osoby naraz. Miloval svoju ženu ale prídu momenty, keď chlap starne nad žehlením, nemá deti, lebo príroda nenadelila a pýta sa sám seba, či je toto koniec života. A potom príde mladá slečna, ktorá mu pripomenie aký krásny dokáže byť život a k čomu kedysi používal penis.
V ten deň zomrel aj obrovský kus vo mne. Po rokoch v pekle som sa dostala do raja len pre to, aby mi ho vzali. To, čo sa odohrávalo v mojom vnútri sa nedá popísať. Umieraš zaživa.

Vzťahové omyly
V kritických situáciach sa zapína autopilot, keď hystericky kričím. Keď bolo jasné ako to skončí, musela som si nájsť spôsob ako sa nezblázniť a nezabiť. Vedela som, že sa blíži katastrofa v ktorej stratím kontrolu. Chcela som to len prežiť a tak som sa namotala.
Ak ste v kritickej situácii, nikdy si nezačínajte vzťah. Pod tlakom bude vaša voľba úplne napiču.

EX Psychoš
Ja som si vyžrebovala Psychopata, ktorý mnou manipuloval a urobil mi zo života peklo. Rozkopal moje sebavedomie a zo mňa sa stala chodiaca mŕtvola.
Ak si chcete fakt ublížiť, dajte sa dokopy so psychopatom. Objavíte nové formy utrpenia.Trvalo mi asi rok, kým som sa ho po rozchode definitívne zbavila.
Také blbé rozhodnutie už nemienim urobiť a neodporúčam ho ani nikomu inému.

Vzťahová otázka
Trvalo mi dlho, kým som sa z toho kokota vyliečila. Rozkopané Ego som si liečila s chlapmi. A to bol aj počiatok Háremu. Keď som si chcela vynahradiť všetky tie hrôzostrašné zážitky. Chcela som len žiť na plný plyn.
Prišla však zákerná otázka, či som vzťahová alebo nie. A ja som to skúsila z rozumu, čož nebol najlepší krok.

EX Veľké decko som rozobrala v minulom článku.

Keď som prestala hľadať a zmierila sa s predstavou, že si budem užívať do konca života a že budem sama, prišiel môj súčasný Muž. V momente, keď som to najmenej čakala a úprimne sa vzpierala predstave o vzťahu.
Život má svoje chodníčky...

Komentáre

Obľúbené textové zvratky