Roztrieštené ilúzie

Mrzia ma všetky matky, ktorým som rozdupala ilúzie o ich synoch.
Nebol to môj zámer ale stane sa...

Všetky tie potencionálne svokry, ktoré si už chceli vydýchnuť, že je ich syn normálny.
Konečne dotiahol domov frajerku. Už má po 30. a je najvyšší čas založiť rodinu. V takom prípade sú nároky zvyčajne nízke, nech nemá podstatne charakterové vady, nemusí byť najmúdrejšia, však my si ju už prispôsobíme. Po 7 ročnom vzťahu s o 11 rokov staršou, vydatou ženou nemajú matky veľké očakávania a mladá, pekná a relatívne schopná slečna je potom zásah.
A zas sa stávaš exotickým tovarom, vzácnym zvieratkom.
Ideálne začať vešať všetko na nos susedom a hlavne plánovať život zvieratka a kontrolovať ho na čo najviac úrovniach. Taká hračka.
Jeho brat mi už vyberá okruh práce, kde sa zamestnať aby som sedela na riťke niekde v kancli a riešila blbosti. Plánuje mi kurzy angličtiny, nejaké lekcie tanca či plávanie na vyplnenie voľnočasových aktivít.
Niekto sa mi snaží naliňajkovať život.
Jeho matka mi už plánuje výšku, ktorú si mám urobiť popri práci a dopredu plánuje novú pracovnú pozíciu pod jej ochrannými krídlami.
Ale čo moje sny? Zvieratká nemajú nárok na sny...
Jej syn je bohužiaľ neschopný kokot, ktorý nestojí za námahu a dvíham kotvy.
Nie som charita aby som brala chudákov. Nie som na veľa ale určité štandardy vyžadujem. Nie som napríklad ochotná zavesiť si na krk veľké decko.
Nemám po svojom boku chlapa, čo akosi vzhľadom na jeho vek očakávam, ale decko, ktoré má vodičák a erekciu. On má proste pojebaný komplex, keď potrebuje novú mamičku, ktorú môže aj šukať. Neschopný sa postarať sám o seba.
Neschopný zorganizovať sa.
Odchádzame z bytu a ja sa pýtam:
-Máš všetko?
-Hej, hej!
*pri výťahu zistí, že zabudol kľúče od auta
*vo výťahu zistí, že si zabudol čiapku
*pri aute zistí, že zabudol mobil
Ide ma raniť mŕtvica, lebo sa to deje takmer neustále, len v rôznych kombináciach. Takže nikam nie sme schopný doraziť včas. Jednoducho ho musím mať úplne pod kontrolou aby nevyrábal zbytočné problémy. To by som snáď ešte nejako strávila.
*nechá zapnutú prázdnu rychlovarnú konvicu, lebo stvára kokotiny
*povysáva vodu vysávačom s papierovými vreckami a nechá to tak
*nikdy nič nevie nájsť
*dokáže sedieť hodiny nad detinskými kokotinami
Už to nezvládam psychicky a praskajú mi nervy. Neznesiteľný tlak, keď sa ma snaží ovládať jeho rodina, starám sa o domácnosť a vyčerpáva ma byť stále v strehu, čo ten debil vyvedie. Toto nie je pre mňa.
Nemôžem sa s ním baviť otvorene, lebo by som mohla raniť jeho detinské city. Nechcela som ho raniť tak strašne ale vykĺzlo mi:
Si veľké decko!
Najlepšia veta ako zraniť mužské ego. Funguje takmer 100% Bude ticho na niekoľko hodín a ja si môžem dať v kľude horúcu vaňu. Bez toho aby mi znechutil život erekciou v silónkach. Čo ma to napadlo, dať sa na to?!
Silónky sú gýč a keď ich oblieka ešte chlap, ktorý vyzerá ako chodiaci vešiak na kabáty, dvíha sa mi žalúdok a nedokážem si pomôcť. Keby to bol aspoň nádherný, vyšportovaný fešák, tak by sa to dalo ľahšie stráviť.

Niektorí chlapi sú jednoducho urevané hovná, ktoré mala matka radšej prehltnúť. Ani najlepšia výchova nie je zárukou, že z toho syna niečo bude.
...so sorry...

Komentáre

Obľúbené textové zvratky