Posadnutosť mužmi

Chcela by som sa poďakovať všetkým ženám, ktoré mal predo mnou a ktoré nevideli ten poklad. Nikdy som nestretla úžasnejšieho muža.
Sú dni, keď som ponorená hlboko v sebe. A sú dni, keď sa ho nedokážem nijakým spôsobom nabažiť.
Večer nacvičoval 5 minút balet, keď sa postojačky snažil vyzliecť nohavice. Taký ten moment, keď sa aj úplne bežná činnosť sakramenstky skomplikuje. Po chvíľke sledovania som sa začala smiať.
-To sa občas stáva. Zahlásila som s hranou vážnou tvárou.
Vybuchli sme smiechom. My sme taká funny dvojica.

Keď nemá svoj deň, tak sa mení na Cynika. Občas mi zabehne, keď z neho niečo vypadne. Na ťažkých cynikov sa zvyknúť nedá. Jednoducho si priznáte, že takýto vysoký level nikdy nedosiahnete a že sa na neho ani nedá pripraviť. Je to jednoducho
Too Much...
Nie je cynik, je len kurva úprimný. Nehrozí aby som zaspala na vavrínoch.

Asi som ním posadnutá. Najradšej by som bola nonstop nabodnutá. Proste Samček =D
Skutoční muži sú dar od boha.
Sú dni, keď sa nedostatky menia v prednosti.
Zmení sa uhol pohľadu a mne je úplne u riti, že má deravé ponožky. Vtedy ma šialene priťahujú momenty, keď vyberá klince z dosiek a ja som hypnotizovaná hrou svalov.
Sú to tie drobnosti, ktoré dokážu byť neznesiteľné, no robia ho mužom. Zbožňujem, keď mi dodriape tvár strniskom. Ako keď sa mojkáš so zapnutou brúskou ale nemôžeš si pomôcť. Vždy zo mňa len vypadne "Au!"
Čapnúť ma po zadku je ako označkovanie teritória.
Yeah, vnímam, že si tu a že si moja.
Na oplátku si oblečiem niečo pekné.
Yeah, toto má doma a ty plač v kúte. (OK, toto som sa trošku nechala uniesť =D)
Tento vzťah je úplná pecka. Komplikované sú vtipy o židoch a nacistoch. Ja to skoro vždy poseriem, takže som občas za neandrtálca z jaskyne alebo rasistický xenofób(či ako ináč pomenovať totálneho kokota?!).
Musím sa ešte veľa učiť o diplomacii a slušnom správaní.

Komentáre

Obľúbené textové zvratky