Pár holých faktov o HD

Oblečené fakty nemám rada, dávam prednosť holej pravde...

  1. Moja výška je cca 176cm. Presné číslo neviem, keďže je dosť ťažké zmerať samú seba. A asi by som sa cítila trápne ako chlap s pravítkom v jednej ruke a s penisom v druhej...
  2. Moja váha v klasickej výbave (ponožky, crocsy, hrubé tepláky, tričko s dlhým rukávom a mikina) sa pohybuje do 65kg. Jasné, že keď sa nažeriem ako obyvateľ USA, tak sa to prehupne aj nad. Našťastie takéto obdobia mávam zriedkavo. Nahá vážim okolo 62-63kg.
  3. Prsia D-čka ale ďaleko od seba. O pekej "riťke" vo výstrihu môžem len snívať a keď si ľahnem na chrbát, som chlapec.
  4. Neznášam podprsenky! Výrobcovia by mohli prestať byť pohodlní a vyrábať veci aj pre menej normálnych. Moje dvojčatá si potrpia na osobný priestor.
  5. Moje ručičky majú úctyhodnú veľkosť. Od zápästia po konček prostredníka je to 20cm! V mojej ruke vyzerá každý penis malý =D K tomu dlhé a štíhle prsty. Skvelé kombo pre psychodelické pohyby.
  6. Mám fajný zadok a každý, kto má odvahu si ho môže potľapkať. Vraj pôsobí ako antistresová hračka... Ehm, to by vysvetľovalo, prečo som toľko oblapávaná za zadok jak kobyla na trhu.
  7. Mám len dve oči... Strašná tragédia... ale kedykoľvek si môžem dolepiť nejaké googly oči navyše.
  8. Jednu nohu mám o číslo väčšiu ako druhú. Topánky na vysokom podpätku sú tým pádom tabu. Jedna noha divoko lingajúca v topánke je zlo. A nie, nemienim si kupovať dve páry rovnakých topánok s inými číslami. Je to ko*o*ina.
  9. Viem kastrovať! Vždy to bola moja obľúbená vyhrážka a chlapom už len pri tej predstave zaliezali vajka.
  10. Keď ma niekto skutočne naserie, mením sa na démona z pekla, kurvu, ktorú nechceš poznať. Ako nepriateľ som fakt strašná.
  11. Veštím z tarotových kariet.
  12. Nemám obľúbenú farbu ale za to mám neobľúbené farby ako žltú a oranžovú.
  13. Som tvrdohlavá a keď si niečo zmyslím, tak to dosiahnem. Ja idem aj cez mŕtvoly.
  14. Zbožňujem kvantovú fyziku.
  15. Hĺbku svojej vagíny nepoznám, keďže môj dobrý kamoš Tichá Voda mi ešte stále nedoručil prototyp ženského pravítka.
  16. Neznášam zákusky, koláče a iné sladké sračky z múky. Väčšinou s nimi kŕmim psa =D
  17. Nie som lenivá. Jednoducho len nemrhám energiou. Neskáčem vyššie než potrebujem.
  18. Žila som v Reykjavíku.
  19. Nie som jedináčik.
  20. Nemám vodičák ale myslím si, že by som bola skvelý šofér.
  21. Som impulzívna a dokážem sa z bodu nula v priebehu sekúnd nakopnúť.
  22. Môj prvý blog som založila v roku 2007 a ešte stále existuje! (Ešteže ma Standa nemôže nabonzovať)
  23. Trupáreň sa zrodila z ťažkých depresií na konci sveta.
  24. Ak prižmúrim oko, tak má Trupáreň islandské občianstvo viď. bod vyššie
  25. Treba mi silno kakať =D
  26. V puberte som trpela depresiami a bola nehorázny Tragéd. Dnes sa z tých sračiek, čo som písala len smejem.
  27. Myšlienky na samovraždu boli v tých časoch mojim denným chlebom.
  28. Prekvapivo som sa nikdy nerezala. Skúsila som to raz ale aj s papierom sa dorežete viac ako ja vtedy. Mám sa príliš rada na to aby som si fyzicky ubližovala.
  29. Tuším 2 alebo 3 krát ma depresia zložila na kolená a na niekoľko dní som bola letargickým vrecom zemiakov. Našťastie som sa z toho vždy vyhrabala bez odbornej pomoci. Aj keď musím priznať, že veľakrát som mala na krajíčku aby som povedala: "Mami, odnes ma na psychiatriu, prosím. Ja to nezvládam..."
  30. Pocit, keď ti v hlave prdne poistka, poznám veľmi dobre.
  31. Som flegmatik. Ak by začalo horieť, tak ja si s kľudom pozbieram najdôležitejšie veci, pripálim o oheň cigu a vypochodujem von so slovami:"Asi horí."
  32. Mama chcela aby som sa volala Zuzana. To meno by mi aj tak nepasovalo.
  33. Všetky Zuzany* v mojom živote boli piče. Niekto má Nikoly*, niekto Zuzany*. (*hviezdička pre menej chápavých)
  34. Tupáreň bude večná! Nemám v pláne ju zmazať. Nech by sa akokoľvek zmenili okolnosti, ostane tu bez zásahu do obsahu.
  35. 420


Komentáre

Obľúbené textové zvratky