Narodeninová oslava na Nemecký štýl

Nič ma nemohlo pripraviť na nový zážitok. Asi som sociálna bačkora alebo je to len kultúrny šok.

Oslava 30. narodenín v Nemeckom podaní, bola zaujímavá skúsenosť.
Od teraz mám nové meradlo. Ak ste na párty nemali cukrovú vatu, viete prd o živote. Stroj na cukrovú vatu a moja prvá myšlienka bola, že je to nezdravé. Keď riešite zloženie svojho jedla a zvažujete, čo je zdravé a čo nie, ste už vážne dospelý. Nemám rada sladké veci ale kvôli tomu abstraktnému zážitku som si dopriala.
Boha, ako som mohla ako decko jesť cukrovú vatu?!
Nikdy som nemala v láske angličtinu a celkovo mi jazyky boli proti srsti. Môj odpor je márny. Situácie valcujú moje presvedčenie a ja sa musím poddať praktickým výhodám.
Už viac ako dva mesiace sa po slovensky zhováram len so psom a každý víkend krátky telefonát so starou mamou. Môj mozog zažíva dosť radikálny šok. Doslova cítim ako sa fyzicky mení. Vznikajú nové prepojenia, používajú sa nezvyčajné časti. V hlave mám neskutočný bordel, no konečne to dáva zmysel. S novým pohľadom na vec mám obrovskú chuť na sebe pracovať. V určitom bode začneš skutočne chcieť. Žiadne musieť.
Dobrá správa pre všetkých nejazykových: Zmena je možná a môže byť dokonca príjemná!
Späť k party.
Cukrová vata, zrkadlá s bielymi čiarami, rajský plyn, tráva a ďalej som už nechcela vedieť. Presladené alko sračky, Nemci nemajú vkus na alkohol. Aspoň, že to zachraňujú pivom.
Ja dieťa vlasti, odchované na Vodke a Pive, milovníčka Whisky, som v pekle.
Ja riešim len Mary Jane, zvyšok ma nezaujíma.
Karaoke ako hlavná zábava večera. Utrpenie pre introverta.
Jazyková bariera.
Byť v Nemecku a nevedieť po nemecky je ľahko stresujúce. Ale fajn, beriem to ako výzvu. Vždy som si myslela, že všetci vedia po anglicky a len ja som poleno. Vtipná ilúzia. Rozhovory viaznu zbytočne. Nedorozumenia sa dajú brať aj veľmi zábavne. Ak sa snažíš, tak sa každá chyba mení na veľké postrčenie vpred. Túžiš vedieť!
Dosť často sa v mojom živote vyskytuje vzorec, keď som za Exotické zvieratko.
Mladá slečna zo Slovenska je prekvapivo vzácnym tovarom.
Takže som zas a znova za tú výnimočnú, ktorá púta pozornosť už len tým, že sedí v kúte a predstiera, že je kus interiéru. Možno pôsobím dojmom, že mám veľké ego. No táto situácia mi nesedí a neviem sa v nej správať. Chýbajú mi určité dravé prvky na to, aby som využila celý potenciál tejto situácie.
Exotický tovar vyvoláva neželanú pozornosť.
Ak ste pekná slečna, ktorá vykazuje určitú dávku uvedomelosti a inteligencie, keď sa rozhodla odísť z vlasti a žiť v "civilizovanom svete", máte kurevsky veľký problém.
Muži na vyššom inteligenčnom stupni vás zavetria a pôdu po vás. Krásna laň štvaná psami. Fantázia, presne toto introvert ako ja potrebuje.
Zahrabala by som sa pod zem. Som strašne vyčerpaná a potrebujem byť sama so sebou. Načerpať energiu a prekonať stratu ilúzií.
Ležať v posteli, počúvať hudbu a chlamtať whisky. Dobíjať baterky v Paláci Myšlienok. Nekonečný svete v mojom vnútri. Chcem byť ľahká ako obláčik a plynúť.

Komentáre

Obľúbené textové zvratky