K Veľkoleposti

Chcela by som sa preháňať nočnou oblohou ako hviezdne znamenia. Cestovať oblohou a sledovať jednotlivé životy. Milujem noc.
Čítala som si staré články a zacnelo sa mi. Staré bláznivé časy, ktoré mi dávali pocit, že skutočne žijem. Hnala som sa do extrémov aby sa mi každá sekunda vryla do pamäti. Vybudovala som Palác Myšlienok od základov.
Mohla by som naivne tvrdiť, že ďalšie bláznivé časy už nikdy neprídu.
Chcem byť úprimná a hlavne neklamať samú seba. Myslela som si, že vzťah zarazí moje extrémy. Myslela som, že tým skončí život a ja upadnem do prijateľného prežívania. Už žiadne emočne šialené momenty.
Otvorili sa mi oči a zrazu je tu šialene veľa možností, ktoré som pred tým nevidela. Vždy som považovala vzťah za klietku v ktorej sa nedá poletovať.
Milovaný je rovnaký extrémista ako ja. Rozumie mojej túžbe po emočne šialených momentoch. Berie ma takú aká som. Plne ma akceptuje so všetkými kladmi a zápormi. Podporuje ma aby som rástla a prekvitala.
Postupujem k Veľkoleposti.
Chcem dať zo seba všetko. Dať Milovanému to naj čo môžem. Zaprieť sa a zatlačiť. Je to výzva, ktorá ma šialene hecuje. Ohnúť realitu najlepšie ako viem a dať nám nezabudnuteľné zajtrajšky.
Som tu a teraz ale o nejaký čas sa to znova zopakuje. Budem tu a teraz so zmenenými kulisami. Budem písať na blog z iného miesta. Pozmenená ale viac svoja.
Chujové verzie už neberiem. Stačilo!
Chcem proste krásny život a ma nezaujíma. Povedala som si, že nebudem mať hranice. Takže sa duševne pripravujem na nášup, na ktorý sa nedá pripraviť.
Chcem emočne šialené momenty!

Hannibal: You know Will, you worry too much
Will: *orchestrated an prison break for a notorious cannibal, made a deal with a serial killer who thinks he's a dragon, set up a guy to get his lips bitten off*
Will: I feel like your definition of "too much" is "at all"

Komentáre

Obľúbené textové zvratky