Darling, Sky is Over

PMS depresia útočí. Keby som mohla, zahrabem sa veľmi hlboko.... Sky is Over

Víkend stál tak nejak za prd. Milého skolila choroba a dosť brutálne. Stratil hlas a tak mi písal na papier čo mi chce oznámiť. Teplota ho zatlačila do postele, v sobotu prespal viac ako 15 hodín. Keď bol na chvíľu hore, tak som podskakovala okolo neho a keby mi povedal, že chce ružového slona s červenými bodkami, tak mu ho do piatich minút zoženiem.
Chcela som to tak.
Chcela som mu spríjemniť tie momenty na piču a dať mu zo seba to najlepšie. Opustila som všetko, čo bolo doma aby som bola s ním. A on mi za to fakt stojí.
Úžasne sa o mňa stará a každý deň sa smejeme nad nejakou hovadinou. Som ako Princezná Hrobárka v Novom Vesmíre.
Sweetheart, You are so Amazing!
Hovorím mu to skoro stále.
Som realista, neviem čo bude. Poznám život a tak očakávam všetko. Naivná už nie som.
Dnes je pre mňa všetkým a tým najúžasnejším Mužom na svete. Zbožňujem, keď je tak neuveriteľný až sa musím pritúliť a vdýchnuť jeho vôňu. Malé uistenie, že sa mi to nesníva.

Víknd stál za prd. V noci sa teplota prehupla nad nulu a ráno sme sa zobudili v klasikom šerednom Brémskom dni.
Vonku lialo a ja som sa pousmiala, že bolo už na čase. Na Brémy tu už dlho nepršalo.
Ranné venčenie sa premenilo na situáciu, keď som za sebou na špagátiku ťahala drevenú kačičku. Peso bol najprv znechutený faktom, že som ho napchala do overalu a žil v presvedčení, že je to týranie. Po vkročení do vonkajšej sprchy Peso započal svoje frflanie.
Vraj ešte nepotrebovala. Mohli sme byť doma. A vlastne ako jej Boh mám niečo spraviť s tým počasím.
Odmieta vkročiť do mokrej trávy a tvrdí, že ma neznáša.
Domov ju ťahám a okoloidúcim čítam v tvári zdesenie, že ten pes na vodítku do troch metrov padne na zem mŕtvy.
Na Ja
Ona vie ako mi strpčiť život. Volajme ju pre Trupáreň Nežná.
Nežná je skvelá herečka a rada hraje divadlá.
Somálsky pes, ktorý v živote nejdeol je klasika. To sa najlepšie hodí pred návštevou.
Pes nevinný. Celý deň robí bordel, žerie mi nervy a pije krv. Keby som mala špuntovku, tak ju picnem. No proste hrôza ale v momente, keď príde návšteva, tak sa zmení na nevinného anjelika.
Žiarlivka na všetky spôsoby. Predvčerom sa mi posadila na hlavu. Minule si ľahla na notebook, keď sme hrali s Milým Catan. Pravidelne mi kradne chlapa. Obľúbené je drastické narúšanie môjho osobného priestoru.
Občas som z nej unavená, je to veľká osobnosť. Nemusíte veriť na reinkarnáciu ale ak chcete uveriť, tak Nežná je chodiaci dôkaz.
Aby som to ujasnila, na mňa nefunguje, že je havko cute... Musí mať osobnosť a inteligenciu.
Nežná je emotívna, všetko prežíva vášnivo. Loptičku pod gaučom treba vyštekať, lebo je to neslýchané aby si loptička dovolila zaliezť pod gauč, kde na ňu nedosiahne.
Po radikálnom ukáznení, že takto teda nie, spracuváva túto infromáciu.
Aha, takto teda nie. Hmmm, čo môžem robiť? Ah, myslieť!
Tak vymyslí, že môže pod ten gauč vliezť a loptičku si vybrať.
Nežná
Spí mi na nohách a niečo sa jej sníva.
Rozhodla som sa v rámci terapie prečítať isté staré maily. Bude to bolieť ale chcem porozumieť svojmu problému. Už neviem ako ináč to skúšať...

Komentáre

Obľúbené textové zvratky