Až tam budem, pripomeň mi tento moment

Som postihnutá Dagobertom. Zasiahol ma na nečakanom mieste.


Bola to prvá pesnička od neho, do ktorej som sa zamilovala. Nemčina je fakt zvláštna a nikdy som k nej nemala bližšie ako teraz.
Snívam o driemaní v hojdacej sieti. Niekde ďaleko, kde je teplo a more. Driemať v tieni stromu a cítiť horúci vzduch v nose.
Je ešte len január a mne už chýba slnko a teplé dni. Pobehovať v šatičkách a vychutnávať si studené pivo. Napchávať sa ovocím a dusiť sa vo vlastnej šťave. Pobehovať polonahá a vystavovať telo slnečným lúčom. Milovať sa počas horúcich nocí.
Som dieťa Jary a za celý život som stále neprišla na chuť Zime. Nad 30°C je môj svet. Som teplomilné zvieratko.
Až som dostala chuť zožrať jablká a zaliezť do horúcej sprchy.
Sprcha je magické miesto, kde je najlepšia energia na premýšľanie. Môj meditačný kútik. Ono je niečo pravdy na tom, že voda má blahodárne účinky.
Vracia ma do rovnovážneho bodu a oslobodzuje.
Vnímať každú kvapku a plynúť s prúdom.

Fakt som na moment uverila, že budem mať na celý život pokoj od chlapov. Bolo to strašné aj úžasné zároveň.
Strašné- myslela som, že môj život ostane nudný až do skonania bytia
Úžasné- odľahlo mi pri pocite, že už nebudem štvaná zver
Naivná
Nič sa nezmení tým, že sa vydám za Pána Milovaného. Táto biologická hrá na množenie si nájde rafinovanejšie cesty. Nikdy to neskončí.
Môžem chcieť skončiť ale pred svorkou hladných psov sa nedá utiecť.
Som výrazná a pútam pozornosť.
Tým svojim jedinečným spôsobom.
Mýtus, že na úspech u opačného pohlavia potrebujete krásu je bullshit.
Osobnosť a vyžarovanie je omnoho viac.
Ja to kurvím už len tým, že som sama sebou.
Neodolateľne divná


Komentáre

Obľúbené textové zvratky