Vitaj naspäť, Bohyňa!

Spala som možno tri hodiny a predsa som zvládla zľahka upratať kuchyňu. Hej, len zľahka lebo pri tom množstve pavúkov a trojročnej špiny to ani ináč nejde. Nemám na to aby som to dala v jednom kuse a sama. Však ono si to na Pána počká!
Zvládla som ešte povysávať a odložiť svoj krásny zadok späť na gauč. Zaslúžená káva a "jablko". Som tak krásne vytretá ale vo vnútri so svojim výkonom spokojná.
Ráno som sa zobudila s pocitom, že dnes som najkrajšia aká môžem byť. Je to len osobné rozhodnutie mať fajn deň. A vlastne tomu dosť napomohla nočná chvíľka pre dospelých. Orgazmus, ktorý mi spôsobil mi vypol myslenie. Odhadom 5 sekundová smrť. To bolo, že Au! Zbožňujem, keď sa mu v očiach rozžiaria iskričky víťazstva, skolil ma.
A ja dokazujem svoju povesť. Hrobárova Dcéra v plnej kráse. Žeriem tie jeho orgazmy, keď zisťuje ako všemožne dokážem použiť svoje ústa. Strašne ma to baví. Je to ako lov na zver. Už druhú noc som mu spôsobila zážitky aké sa nedá zabudnúť. A ja popri tom rastiem. Skvelé!
Len ma to privádza k otázke, čo potom robia ostatné ženy. Nie som perfektná, len tvorí poéziu v pohyboch. Prenášam svoj vnútorný svet na povrch a jemne reagujem na každú otázku povedanú telom. Sledujem nepatrné stopy vedúce k jadru. Vrhám sa do hlbín a nehanebne trhám vrstvy jeho duše. Bohyňa prezlečená zo monštrum mu ukazuje jeho nekonečnosť.
Vitaj naspäť, Bohyňa!

Komentáre

Obľúbené textové zvratky