Trendy sú pre nevyrovnaných

Zas raz niečo zľahka kontroverzné...

Stádovitý tvor ako ovca potrebuje mať jasne daný smer a ako správne stádovité stvorenie potrebuje aj spoločnosť iných oviec aby sa cítila príjemne a v bezpečí. Čo tam po tom, že stádo skáče samovražedné salto z útesu, je predsa jednoduchšie nemyslieť a plávať s davom. Ale s prúdom plávajú len mŕtve ryby.

Hoci sa ľudia snažia tváriť ako páni tvorstva, mnohí sú ešte tupejší ako tie ovce a vyberajú si cestu samovražedného skoku. Tlieskam!
Musí to byť smutný život, nechať si diktovať čo sa nosí túto sezónu, ktorá farba je už out, ktoré topánky budú hit budúcej sezóny, aká manikúra zo mňa urobí hviezdu každej párty, ako má vyzerať postava tejto zimy... Môžem pokračovať do nekonečna. Je to len primitívna práčka na peniaze a cesta manipulácie, ktorá útočí na prostoduché "ovce".

To vážne chce byť niekto kópiou z továrne?

Rovnaké vlasy, rovnaké oblečenie, rovnaké doplnky, rovnaké pripečené názory... Ako cez kopírak. Toľko ľudí neschopných či neochotných vykročiť z komfortnej zóny a byť samým sebou. Miesto toho sú to figuríny pre priemysel a konzumenti nezmyselných "právd".

Stačí sa pozrieť na rozšírený kult anorektičiek a bulimičiek tu na blog.cz. Pri pozornejšom pohľade som zistila, že väčšinou nejde o anorexiu ale len o pózu, snahu byť trendy, pretože je to cool a je tu veľká komunita rovnakých pseudoanorektičiek. Zahráme si divadlo na anorexiu aby som zapadla do davu, čo po tom, že ma to môže zabiť. Ja chcem byť obľúbená, mať priateľky a byť štíhla a IN....

Fascinuje ma táto zvrátená logika. Fascinuje ma tá vec, ktorá je pokazená v týchto ľuďoch, lebo spokojný a vyrovnaný človek nemá potrebu skákať z pomyselného útesu. On totiž dokáže ísť svojou vlastnou cestou a bez davu či diktátov čo musí mať aby bol "šťastný podľa trendov".

Iba s najnovším iPhonom alebo Samsungom bude ovca šťastná! Ehm, nutkavou túžbou vlastniť najnovší model čohokoľvek väčšinou trpia ľudia, ktorí sa snažia dokazovať svoj sociálny a ekonomický status hmotnými vecami. Väčšina tých ľudí si to dovoliť nemôže ale predsa je to hit! Všade sú na to reklamy, všetci budú hneď na prvý pohľad vedieť, že som NIEKTO! Hej, chudobná socka (mysleno aj duševne)...

Jedným slovom: Ľudia


Komentáre

Obľúbené textové zvratky