Rafinovaná manipulácia

Ponožky sú systematicky porozťahované na radiátore aby čo najrýchlejšie vyschli. Vtip je v tom, že môj Pán Milovaný má hromadu tmavých ponožiek popárovaných slepým. Prúžky, značky, odlišné druhy ani politická príslušnosť im nebráni byť popárované úplne náhodne. Zaujímal by ma algoritmus tej náhodnosti, lebo čosi také som v živote nevidela.
Takže odmietam robiť prieskum a spájať dokopy vhodných jedincov. Hodím mu kopu "tmavých" ponožiek na kopu vyschnutého prádla aby si nemyslel, že som sa celý deň len povaľovala a s úsmevom budem sledovať jeho náhodné spájanie do jedného zväzku.
Som zákerná, skrytá manipulácia...

Hej, hej, som dopečená bábovka ale nedaj si, keď už som v tomto fantastickom svete. Mám zas tie svoje kecy.
Som celkom zvedavá, čo bude v posteli. Deň bez a ja som ako nedočkavé decko. Neviem ako to robí ale rozkladá ma na atómy.
Je ako monštrum, dosiahne bod v ktorom mizne jeho osobnosť a mení sa v rýdzo živočíšnu formu bytia. V tedy dostáva veta: "Vyjebal mi rozum z hlavydosť jasný význam. A ja s radosťou púšťam svoje monštrum z reťaze. Moment prezretia, keď môžem uzrieť aj svoje najprimitívnejšie a najhlbšie časti. Uzrieť samú seba v plnej kráse. Dotknúť sa tej nekonečnosti.

Zvláštne akým silným psychoanalytickým nástrojom je sex.

Som nenormálna, ja viem

Komentáre

Obľúbené textové zvratky