Podstatné zistenia o podstatných veciach

Mám dosť divnú náladu. Asi to bude tým, že ma trikrát zobudili v priebehu 4 hodín po veľmi krátkom spánku...
Ak ma miluješ, nechaj ma spať
Fajn, pomedzi to ako píšem článok mi spadol pohľad na platenú reklamu na FB a som znechutená... 3D korekčný make-up? WTF??? Fajn, ja viem, že som z inej planéty a nerobí mi problém ísť ohavná na ulicu vo vyťahaných teplákoch a s vlasmi ako po výbuchu atómovky. Moje ego má dostatočne gigantické rozmery aby som nemusela riešiť make-up, dokonalý outfit. Ja som cool aj keď vyzerám ako keby som vyliezla z márnice. Vážne nechápem, prečo ľudia neakceptujú samých seba takých akí sú. Že nie som dokonalá? Super, lebo toto som presne ja!

V noci som sa zamýšľala nad tým, že obézny ľudia asi nemajú dobrý sex, keď sú obézny. Neviem ako je to v iných posteliach ale ja často končím rozbitá jak po ťažkej drine v posilke. Akurát, že s priblblým úsmevom a uspokojením duše i tela. Cvičiť jógu? Na našom single gauči sa žiadna pohodlná a neartistická poloha nedá urobiť. Single gauč- pre jedného vysoko pohodlný ale pre dvoch záruka dobrej rozcvičky. Už len pozeranie filmu je otázka ako z Tetrisu ako sa čo najlepšie poskladať. Občas som prekvapená aké krkolomné polohy môžu byť príjemné. Ale aspoň máme k sebe veľmi blízko.

Podstatné zistenia o podstatných veciach:
- sex po dvoch tanieroch cestovín je zlý nápad
- anál s plným bruchom tiež nie je žiadna výhra
- použiť ako lubrikant kuchynský olej je the best idea ever! (vážne odporúčam!)
- sme divé zvery v posteli
- šialene milujem svojho snúbenca (hej ja viem, píšem tu o snúbencovi ale tú story ako som sa k nemu dopracovala som sem ešte nenapísala)

Komentáre

Obľúbené textové zvratky