Nie je žiadnym prekvapením

Akurát ma napadla myšlienka, že by som sa mala venovať nejakému umeniu. Bežný svet jednoducho nie je pre mňa. Ja potrebujem niečo špeci.
Hej, lenže ja som ten typ, ktorý nevie ani kresliť, ani spievať, ani hrať na hudobný nástroj, či iné klišé. Som multipotenciál, takže potrebujem len správny impulz. Postrčenie, ktorým smerom sa vydať. Som otvorená všetkým možnostiam, bez predsudkov. Len s očakávaním dobrodružstva. Chcem si to užívať!
Nadchnúť sa pre niečo až budem cítiť tlak na prsiach a môj deň sa zmení v kúzelné miesto.
Hrobárka in wonderland...

Milujem ten pocit, keď si ohýbam realitu. Život je strašne zábavný, keď prídeš na tú pointu. Stačí citlivo zatlačiť na časopriestor svojou energiou a ohýbať ho do požadovaného tvaru. Jasné, človek to občas prekopne. To sú potom infarktové stavy ale stojí to za to.
Ja mám jednoduché filtrovanie(to sa mi viac páči ako predstavy. Ja to beriem ako prúd rieky z ktorého si vyberám, čo sa mi páči.) Keďže nechcem žiadnu konkrétnu situáciu, nemám plány, tak chcem veci, ktoré mi prinesú tie euforické stavy, čisté šťastie, záchvaty smiechu. Neviem to opísať slovami, tak používam pocity. Mám určitú škálu aké silné majú byť. No a keď to prekopnem, tak to vystrelí do astronomických výšok a ja zažívam situácie, keď mi vynecháva srdce a ide ma poraziť od radosti alebo bizarnosti. To je Fúha situácia. Je to ako keď ideš na koni a ten beťár sa v nestráženom momente rozcvála a musíš ho hodnú chvíľu vracať do normálu. Cvála správnym smerom ale ten skok ťa vyvedie z miery.
Som jednoducho Ohýbačka Vesmíru.
Nebude prekvapením, že mojím vzorom je Bender Bending Rodríguez♥


Vážne by ma zaujímalo, čo to bude tentokrát. Cítim ako sa dvíha vietor a je čas zapadnúť do štartovacích blokov a pripraviť sa na nášup. Ako sa poznám, tak to zas bude niečo strašne divoké :D Bo som pacient! Keď si spomeniem aké divoké pocity a zážitky predchádzali tomu aby som bola až TU. Tak OMG! :D A ako správny extrémista do toho ešte pošťuchnem. Poletovanie na hrane je mojou každodennou zábavou. Adrenalín na maximum a poďme si užívať život v šialenej jazde.
Som úžasná!

Komentáre

Obľúbené textové zvratky