Nemám rada deti alebo o tom, čo priniesli komentáre

Bolo to prekvapenie ale nepríjemné. Ak nevieš o čom je reč, klikni sem<=

Čo som zistila:
  • ľudia nevedia čítať s porozumením a domýšľajú si svoje-nikde v článku som nenapísala, že NENÁVIDÍM deti ale veľa jedincov si to tak nejak domyslelo. Moje vyjadrenie bolo jasné:"Teda, viac menej sa pohybujem ľahko pod neutrálnou hranicou." Potrebuje snáď niekto vysvetliť rozdiel medzi nemám rada a nenávidím?!
  • údajne nenávidím tých, čo majú deti-nech čítam článok akokoľvek, nikde tam nevidím ani zmienku o mojom postoji k ľuďom, čo sa rozhodli mať deti, možno mám problém so zrakom alebo som sama pred sebou skryla nejakú časť článku. Do životov cudzích ľudí sa neseriem, je to ich vec, ich rozhodnutie.
  • odsudzujem tých, čo majú deti-ďalšia chobotina vycucaná z palca.
  • kážem ostatným nemať deti-tak toto tiež neviem odkiaľ sa vzalo ale FAJN, evidentne niečo nevidím! :D
  • môj názor je jediný správny- nie je to názor, je to moje vlastné rozhodnutie. Jeho správnosť môžem hodnotiť len a iba Ja!
  • trpím ohromnou sebanenávisťou-ten komentár sa nedá brať vážne. Mám dosť jasný postoj k ezotericko cáklym ľuďom. Pohybovala som sa v kruhoch okultistov a ezoterikov, takže.... LOL
  • Ľudia nedokážu akceptovať rozhodnutie, ktoré sa odlišuje od zaužívaných predstáv o živote... Smutné
Niektoré divné pseudoargumenty mi spočiatku dvíhali tlak. Škoda, že len spočiatku. Môj krvný tlak je chronicky nízky, tak som mala aspoň trošku vzrúša pre srdce.

Pseudoargumenty, ktoré ma pobavili:
  • Keby sme sa nemnožili, vyhynieme-tam je to vtipné slovíčko keby. Odvolávať sa na scénar, ktorý sa nestal a brať ho ako pádny argument je bullshit veľmi hrubého zrna.
  • Počkaj za 10, 15, XY rokov-tu je zas zábevné to odvolávanie sa na scénar, ktorý sa môže stať. Tu je zas vtipné slovíčko môže. Áno, chápem, že život je nevyspitateľný ale vezmime si veľmi jednoduchý príklad: Niekto celý život nemá rád pavúkov. Veštecky tvrdiť takej osobe, že o XY bude doma chovať pavúkov je kreténizmus a nejdem dopodrobna rozoberať, prečo to je v mojich očiach kreténizmus.
Mám silný dojem, že väčšina ľudí ten článok ani neprečítala a potom tu mám hromadu scestných komentárov. Ale veď máme demokraciu :) Prekvapilo ma však množstvo žien, ktoré to cítia tak nejak podobne. Zaujímavé!

Vezmime to trocha extrémnejšie:
Mať vlastné dieťa je minimálne rovnako egoistické ako žiadne nemať. Možno ešte viac!
Na svete je nás skoro 7,5 miliardy a populačná expanzia v takomto meradle je neudržateľná. Je nás jednoducho priveľa a zdroje našej planéty sú rabované vo veľkom. Väčšina populácie žije v chudobe a biede. Takže urobiť si vlastné dieťa je egoistické, pretože na svete sú tisícky hladujúcich, nechcených a umierajúcich detí. Ja chcem vlastné a to cudzie, ktoré trpí ma nezaujíma. Tu vidieť, že humanizmus je len fráza vytvorená ľuďmi a morálne cítenie dostáva po papuli.
Hanba ľudstvu! (Heh, pre tých, o vedia čítať: je to len provokačný text, nie môj jediný správny názor na celom svete :D)

Mier s Vami!


Ja som si tiež domyslela svoje aby som zas až tak nevyčnievala z davu...

Komentáre

Obľúbené textové zvratky