Inštrumentálne starosti

Motačenkujem sa...
3
2
1
Odblast!
Riad umytý, prádlo poskladané, práčka naložená, pes nakŕmený a ja mám čas len na seba. Vždy som túžila po mužovi, ktorý bude chápať moju záľubu v Mary Jane. Muža s ktorým by som sa mohla smiať na divných vtipoch a pýtať sa ho, Kde je.
A ono sa to k sakru stalo!
Skoro každý večer si zalezieme do postieľky a odpálime brčko na dobrú noc. Hrá muzika a my si vychutnávame ako sa čas spomalil a bytie sa prehĺbilo. Často sa v spomienkach vraciam domov. Kde som sa schovávala v temnote svojej izby a túžila byť s ním a vytrhnúť svoj život z obyčajnosti. Tomu volaniu sa nedalo odolať. Zmietala som sa v šialených pošťuchnutiach. Ako vtedy, keď sme dopísali a ja som si dala cigu o druhej ráno na okne. Bola som ponorená do myšlienok o ňom a zrazu som si všimla ako si nočnou ulicou vykračuje Líška.
Nedalo sa to ignorovať...
A ja tu teraz sedím dopečená ako bábovka a strácam sa v myšlienkach. Akurát rozmýšľam, že za mojej mladosti boli Skinheadi viac rozšírení. Dnes by som mohla povedať, že ohrozený živočíšny druh. Mne je ich ideológia u riti. Naj si každý robí, čo chce len nech do toho neťahá mňa. Popravde som sa nikdy necítila bezpečnejšie ako v spoločnosti holohlavých pánov. Zakaždým ma sledoval aspoň jeden pár očí a každému aspoň trochu pri zmysloch človeku, bolo jasné, že tu končí zábava. Vždy sa však našiel priveľmi opitý expert, ktorému boli rýchlo a stručne vysvetlené zásady slušného správania.
Stačilo byť tolerantnou ženou, ktorá sa vyhýba nevhodným témam a bola som pod ochrannými rukami zvláštnych Gentlemenov.

Komentáre

Obľúbené textové zvratky