Keď sa vlak rozbieha

Už sa absolútne nepovažujem za normálnu osobu. Ja som jednoducho Hrobárova Dcéra, totálne cákla a dokonca sa okolo mňa časopriestor ohýba iným spôsobom. Možno je to tým, že som prišla na to ako ohýbať Vesmír alebo som len blázon...

Autonehoda, keď sme rozmlátili auto na šrot- zážitok jak horiaci vianočný stromček s darčekmi
Stratená v Zajacovom magickom svete- veď prečo si nedať 2 týždne pauzy po autonehode a nezrovnať si veci v hlave s pomocou Mary Jane
Šialená cesta za dobrodružstvom- alebo o tom, že 1000km sa dá urobiť veľmi rýchlo ak zavrieš oči
Brémy- brána do nového Vesmíru
Najúžasnejší muž pod slnkom ma požiadal o ruku.... Jasné, že si ho už minimálne zo srandy vezmem :)
Sex ku ktorému neexistuje vhodné prídavné meno....
Recepty vytvorené high chuťami- čo sa oplatí zjesť v povznesenej nálade.

Je toho kurevsky veľa, už len odložiť zadok na gauč a písať.... Takže máme sa na čo tešiť :D

Komentáre

Obľúbené textové zvratky