Vodka nepotrebuje vysvetlenie, vodka rozumie

He He He
Po viac ako 2 mesiacoch sa nalievam vodkou. Je celkom príjemné preciťovať bytie v opitosti. S každým panákom rastie moja ľahkosť. Keby som umrela, tak prídem o túto krásnu nedeľu. Áno, je sobota, ja viem.
Mám strašnú chuť na ovsené keksíky a čipsy. A to po novom čipsy nenávidím. Sedím pod oknom a sledujem modré nebo s bielymi obláčikmi. Krásne letné nebo a som vďačná.
Božský pocit byť nažive a užívať si život v jeho najrýdzejšej podobe. Proste šupa! :)
Sledujem strom za oknom, je to škaredý strom a dosť možno aj chorý. Každú jar vypustí listy a aj keď jeho koruna vyzerá biedne, robí mi spoločnosť. Iba pár listov sa zvlní v ľahkom vánku. Koruna je statická a listy spočívajú v kľude. Určite vie, že sa dívam, nie je predsa mŕtvy. Vie, že zaspávam len kúsok od neho, schovaná za stenou a oknom ale predsa tak blízko. Rada sledujem vtáčikov v jeho korune.
Začínam písať tento článok pred 15:00. Bude to taký myšlienkozberný článok. Bez konkrétneho cieľa. Len tu a teraz.
Svojim spôsobom ma strašne serie, že si Pán Strojov na mňa spomenul práve teraz a pokúša moju vieru. A nie je sám, aj Pán Uniformovaný či Pán Urodzený sa mi pletú pod nohy. Je to nechutný a nevkusný test od života. Ja som sa však rozhodla a nehodlám to meniť. Nedám sa! Chcem len Pána Milovaného. Celé moje nelogické vnútro po ňom túži. Ako smädný po vode.
Nikdy som si nevedela predstaviť, že by som bola niekoho ženou. Hovoriť trápne: "Áno, beriem" pri oltári. Ste sa museli silno udrieť. Pri ňom je to celé zvláštne ako v inej realite.
Mám chuť naliať si pivo, piť ho slamkou a nechať všetky tie pocity splynúť s bublinkami v pive. Pivo slamkou, som monštrum. Milujúce monštrum. Hrajú mi Modré Hory a ja rozmýšľam, že by som chcela sedieť na balkóne a odpaľovať brčko. Pijem pivo slamkou a smejem sa životu. Brať ho vážne??? Kdežé, je to len jazda a ja som UrbanLoser, nie som dosť trendy, moje topánky sú lacné sračky z výpredaja, nemám swag...
Ako tie ohavné obrazy, ktoré som maľovala. Teraz som príliš chudobná na to aby som si mohla dovoliť kúpiť plátno. Ale to je len dočasný stav. Zatiaľ môžem rozjímať nad svojimi obrazmi, ktoré som zachránila. Sú nádherné!
Boh ma musí milovať... viac ako tých idiotov, ktorých stále vyrába. Muhehe, som zlá ale nie opitá, stagnujem na určitom promile. Možno to ten plzeň slamkou dorovná a ja budem zas vláčna ako obláčik.
Čo to trepem, som hriešny bastard, ktorý trpezlivo čaká. Pána Milovaného zožreiem aj s papučkami. Bohyňa v mojom vnútri si chystá nástroje a usmieva sa. Len musím vydržať a potom budem bohato odmenená. Nemá zmysel pochybovať... 98% proti 2%....
_______________________________________
Oukej, zverejňujem to až dnes... Včera som už nebola v stave niečo robiť :D Ja som prípad :D

Komentáre

Obľúbené textové zvratky