Vedľa seba a predsa v iných Galaxiách

Včera v noci ma prepadol akýsi zvláštny pocit. Slovo smútok nie je to správne, nevystihuje to, čo som cítila. Tento pocit sa na mňa vrhol počas nočnej prechádzky a ja som si pripadala bezbranne. Nechala som mu voľný priestor a pozorne ho sledovala.
Keď som bola mladšia, tak som s takýmito menej príjemnými pocitmi zápasila ale k ničomu to neviedlo. Teraz, keď som o čosi múdrejšia im nechávam priestor, nech odhalia svoje tajomstvo. V mojom svete sa nič nedeje len tak a aj pocit v sebe môže skrývať dôležité posolstvo. Aj chvíľkový prepad do číreho zúfalstva môže v sebe skrývať ohromný poklad, len ho treba nájsť a nebáť sa.
Kráčala som prázdnym chodníkom a v hlave sa objavila spomienka na to, ako sedíme s ex na gauči a pozeráme telku. On plne ponorený do dvojrozmerného obrazu, bez jediného tušenia a Ja niekde úplne inde, mimo jeho dosah.
Aké jednoduché je prestierať lásku. Aké jednoduché je myslieť si, že je to láska. Aké jednoduché je ignorovať pravdu.
Bolestný pocit, keď dvaja sedia za jedným stolom v jednej miestnosti ale jeden z nich je niekde strašne ďaleko.
Všetci si myslia aký krásny pár. A ten druhý nevidí alebo nechce vidieť, že sedí za stolom sám.
Lacná napodobenina Lásky.
Bola som večne na úteku, podvedomie mi nedalo ani na chvíľu vydýchnuť. Videlo to do očí bijúce divadelné predstavenie a hnalo ma do extrémov.
Fyzická nevera je nepríjemná ale oveľa horšie je, keď do postele ľahajú dvaja a jeden zaspáva v nedosiahnuteľnej diaľke.
Už nehovoríme o Láske ale o prostoduchom spolužití, keď dvoch delí viac, než len fyzická vzdialenosť.
Vrátila som sa domov a bolo mi ľúto, že som to klamstvo zažila. Mrzelo ma, že je tak jednoduché uväzniť sa v ilúzii.
Môj nepríjemný pocit netrval dlho, Pán Milovaný zas raz dokázal svoju magickosť. Delí nás veľká diaľka, no on dokáže použiť slová, ktoré utíšia moje vnútro a prinavrátia mu mier. Pár tisíc kilometrov a predsa je tak blízko, paradox k pocitom vzdialenosti aj napriek blízkosti.
A nemiluj ho :)

Komentáre

Zverejnenie komentára

Ďakovala

Obľúbené textové zvratky